Projekt Telemetria Polska - spotkanie z przedstawicielami rynku medialnego.

28.02.2019
W ramach projektu Telemetria Polska, 27 lutego 2019 r., w siedzibie KRRiT odbyły się konsultacje z przedstawicielami wszystkich stron rynku medialnego, biorącymi udział w opracowywaniu nowego standardu badań konsumpcji mediów.

W trakcie obrad, w których po raz pierwszy,  przy jednym stole rozmawiali przedstawiciele wszystkich stron zainteresowanych wypracowaniem nowego standardu badań konsumpcji mediów, dyskutowano między innymi o założeniach i metodyce prowadzenia badań.

W spotkaniu uczestniczyli na poziomie eksperckim przedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych, internetowych, domów mediowych, strony reprezentującej reklamodawców, eksperci z SGH, PBS i Telemetrii Polskiej.

Telemetria Polska - zespół roboczy, który z ramienia KRRiT pracuje nad koncepcją nowego standardu badań rynku mediów -  poddał pod dyskusję kolejną wersję narzędzi badawczych, które maja być wykorzystane podczas pilotażu badania założycielskiego. Strony umówiły się na kontynuację prac w podobnym składzie i formule pod koniec kolejnego tygodnia. 


Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie