Nowa inicjatywa UNESCO i mediów społecznościowych

Tagi: unesco media
22.08.2017
MIL CLICKS to nowa inicjatywa UNESCO i trzech głównych mediów społecznościowych: Facebooka, Twittera i Instagrama, które zainicjowały pod kierunkiem UNESCO akcję mającą na celu wzrost świadomości i kompetencji internautów w zakresie edukacji medialnej i informacyjnej (Media and Information Literacy).
logo UNESCO
Na stronie UNESCO znajduje się m.in. krótkie wideo obrazujące ideę i cele „MIL CLICKS” oraz cyfrowy niezbędnik - multimedialne materiały szkoleniowe.

Materiały powiązane

Podziel się!

Newsletter

Aktualności Drogowskazu Medialnego

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie