Badania konsumpcji mediów przez pokolenie „Z” pod patronatem KRRiT

20.12.2018
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji objęła honorowym patronatem projekt badawczy Uniwersytetu Szczecińskiego i University of West Georgia z Atlanty w USA, „Nowe media, nowy odbiorca, nowe zachowania”, dotyczący konsumpcji mediów przez współczesną młodzież.
Celem badania jest rozpoznanie i ocena nowego modelu konsumpcji mediów przez pokolenie urodzone po 1995 roku.
 
Przedmiotem badania jest sposób pozyskiwania i konsumpcji informacji, muzyki, filmów.
 
W ramach udzielonego patronatu, KRRiT planuje współpracę dotyczącą wymiany informacji, wzajemnych konsultacji, merytorycznego wsparcia i prezentacji wyników.
 
KRRiT pracując nad nowym, jednolitym standardem badania rynku mediów w Polsce, z zainteresowaniem obserwuje i wspiera inne projekty badawcze dotyczące mediów, w szczególności te, które diagnozują zmiany w zakresie ich pozyskiwania i konsumpcji.
 
 

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie