Badania konsumpcji mediów przez pokolenie „Z” pod patronatem KRRiT
20.12.2018
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji objęła honorowym patronatem projekt badawczy Uniwersytetu Szczecińskiego i University of West Georgia z Atlanty w USA, „Nowe media, nowy odbiorca, nowe zachowania”, dotyczący konsumpcji mediów przez współczesną młodzież.
Celem badania jest
rozpoznanie i ocena nowego modelu konsumpcji mediów przez pokolenie urodzone po 1995 roku.
Przedmiotem badania jest sposób pozyskiwania i konsumpcji informacji, muzyki, filmów.
W ramach udzielonego patronatu, KRRiT planuje współpracę dotyczącą wymiany informacji, wzajemnych konsultacji, merytorycznego wsparcia i prezentacji wyników.
KRRiT pracując nad nowym, jednolitym standardem badania rynku mediów w Polsce, z zainteresowaniem obserwuje i wspiera inne projekty badawcze dotyczące mediów, w szczególności te, które diagnozują zmiany w zakresie ich pozyskiwania i konsumpcji.