Pluralizm w polskich mediach elektronicznych - analiza

26.02.2013
"Pluralizm w polskich mediach elektronicznych" jest analizą przygotowaną na zamówienie KRRiT. Istota niniejszego opracowania sprowadza się do zbadania poziomu pluralizmu własności i kontroli oraz wskazania głównych podmiotów działających na rynku telewizyjnym w Polsce.
Telewizor na tle logo KRRiT

Przedmiotem badań są media nadające drogą naziemną, satelitarną i kablową. Analizę dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przygotował zespół Centrum Badań Marketingowych INDICATOR pod kierownictwem prof. dr hab. Jana Garlickiego.

Wnioski zawarte w niniejszej analizie nie są oficjalnym stanowiskiem KRRiT.

Zapraszamy do zapoznania się z opracowaniem:

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie