Biuro KRRT poszukuje firmy do wykonania analizy jakościowej
02.09.2016
Biuro KRRT poszukuje firmy do wykonania analizy jakościowej w oparciu o indywidualne wywiady pogłębione (IDI) przeprowadzone we wskazanej przez zleceniodawcę grupie osób. Przedmiotem badania będą opinie respondentów nt. mechanizmów i instrumentów niezbędnych w procesie wyłaniania władz mediów publicznych.
Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia (usługi) nieprzekraczającego 30 000 euro
-
Rodzaj zamówienia: usługa
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wybraną Firmę opracowania analityczno-badawczego obejmującego:
1) Dokonanie wywiadów IDI na podstawie ankiety zawierającej 25 pytań w większości otwartych ze wskazanymi przez zleceniodawcę 60 - 70 osobami;
2) przeprowadzenie analizy jakościowej w oparciu o zebrany materiał.
Zleceniodawca ustali z usługodawcą zakres i treść ankiety wywiadu oraz metodę dokonania analizy.
Elementy analizy:
- opracowanie ankiety wywiadu zgodnie z potrzebami zleceniodawcy oraz metodą wywiadu IDI;
- przeprowadzenie wywiadów;
- przeprowadzenie szczegółowej analizy jakościowej podsumowującej opinie i stosunek respondentów do tematu;
- przedstawienie opracowania zawierającego: opis zastosowanej metodologii oraz opis materiału analitycznego oraz wnioski;
- przedstawienie prezentacji wyników analizy i wniosków na posiedzeniu KRRiT;
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Efektem wykonania usługi ma być pozyskanie informacji na temat opinii przedstawicieli różnych środowisk (politycznych, społecznych, zawodowych, eksperckich) zajmujących się problematyką zarządzania i funkcjonowania mediów publicznych na temat różnych mechanizmów i instrumentów, które mogą stać się podstawą do zaprojektowania modelu wyboru władz mediów publicznych.
4. Termin wykonania usługi:
Praca powinna zostać wykonana w ciągu 2 miesięcy od daty podpisania umowy, w uzgodnionym terminie nie później niż do 30 listopada 2016 r. Najpóźniej 7 dni od daty podpisania umowy wykonawca usługi przedstawi zamawiającemu metodologię oraz wstępne założenia co do zawartości i sposobu przygotowania analizy, w celu akceptacji kierunku dalszych prac.
5. Warunki wykonania usługi:
Produkt końcowy oraz prezentacja będą dostarczone zleceniodawcy w formie elektronicznej
i drukowanej.
Nie przewiduje się wynagradzania respondentów.
6. Sposób przygotowania oferty:
a) wstępne założenia do projektowanej metodologii analizy,
b) informacja na temat doświadczenia firmy w wykonywaniu prac analogicznych do tej, która jest przedmiotem zamówienia,
c) cena netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
7. Składanie ofert:
a)
Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem: Departament Strategii, Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 9,
01-015 Warszawa, mail:
katarzyna.twardowska@krrit.gov;
b)
Termin i forma składania ofert:
Oferty należy złożyć
do dnia 16 września 2016 r. w formie elektronicznej na adres:
wladzemediow_MP@krrit.gov.pl;
c) Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zastrzega sobie prawo do:
· swobodnego wyboru oferty,
· prowadzenia dodatkowych rozmów z oferentami,
· unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.