Podsumowanie konsultacji publicznych w sprawie modernizacji prawa medialnego

13.08.2012
Prezentujemy podsumowanie konsultacji w sprawie modernizacji prawa medialnego. Projektowane zmiany mają na celu realizację potrzeb społecznych i oczekiwań odbiorców wobec systemu mediów elektronicznych oraz zapewnienie nadawcom odpowiednich warunków działania. Konsultacje prowadzono w terminie od 7 maja 2012 roku do 30 czerwca 2012 roku.
Infografika: grupa stojących blisko siebie ludzi

W sumie w ramach konsultacji zadano 50 pytań otwartych w podziale na 5 następujących obszarów:

1. Udostępnianie programów telewizyjnych osobom z niepełnosprawnością wzroku
       i/lub słuchu oraz osobom w zaawansowanym wieku;

2.   Zasada must carry/must offer;

3.   Samo/współregulacja w sektorze mediów audiowizualnych;

4.   Nadawca społeczny;

5.   Konkursy na członków rad nadzorczych i zarządów w publicznej radiofonii i telewizji .

W ramach konsultacji do KRRiT wpłynęły 533 odpowiedzi.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na posiedzeniu 31 lipca 2012 roku zapoznała się
ze stanowiskami respondentów przekazując je do dalszych prac w ramach przygotowywanych propozycji de lege ferenda, które zostały wymienione w „Informacji o podstawowych problemach radiofonii i telewizji w 2011 roku” (rozdział VI).

Czytaj więcej (kliknij)

Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem konsultacji przygotowanym przez Departament Strategii KRRiT:

Materiały powiązane

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie