Tablety podbijają dziecięcy target w Wielkiej Brytanii: raport na zlecenie Ofcom

31.10.2014
Najnowsze badania przeprowadzone na zlecenie krajowego zintegrowanego organu regulacyjnego Ofcom wskazują na wzrastającą popularność tabletów wśród dzieci w Wielkiej Brytanii.
Logo Ofcom Logo Ofcom
I tak, w 2014 r. własnym tabletem dysponuje : 
 
  • więcej niż 1/10 dzieci w wieku 3-4 lata (wzrost z 3% do 11% w porównaniu do 2013 r.); 
  • jedno na troje dzieci w wieku 5-15 lat (wzrost z 19% do 34% w porównaniu do 2013 r.).
 
Ponadto, ponad dwukrotnie więcej dzieci w Wielkiej Brytanii wykorzystuje tablet online (wzrost z 23% w 2013 r. do 42% w 2014 r.) przy jednoczesnym niewielkim spadku wykorzystania w tym celu laptopów, PC czy netboków (88% w 2014 r. wobec 91% w 2013 r.). Spadek ten odnotowany jest po raz pierwszy.
 
Te i wiele innych informacji na temat postaw dzieci i rodziców oraz sposobów korzystania przez nich z mediów w Wielkiej Brytanii znajduje się w raporcie “Children and Parents Media Use and Attitudes Report 2014”.

Materiały powiązane

Podziel się!

Newsletter

Aktualności Drogowskazu Medialnego

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie