Tablety podbijają dziecięcy target w Wielkiej Brytanii: raport na zlecenie Ofcom
31.10.2014
Najnowsze badania przeprowadzone na zlecenie krajowego zintegrowanego organu regulacyjnego Ofcom wskazują na wzrastającą popularność tabletów wśród dzieci w Wielkiej Brytanii.
Logo Ofcom
I tak, w 2014 r. własnym tabletem dysponuje :
-
więcej niż 1/10 dzieci w wieku 3-4 lata (wzrost z 3% do 11% w porównaniu do 2013 r.);
-
jedno na troje dzieci w wieku 5-15 lat (wzrost z 19% do 34% w porównaniu do 2013 r.).
Ponadto, ponad dwukrotnie więcej dzieci w Wielkiej Brytanii wykorzystuje tablet online (wzrost z 23% w 2013 r. do 42% w 2014 r.) przy jednoczesnym niewielkim spadku wykorzystania w tym celu laptopów, PC czy netboków (88% w 2014 r. wobec 91% w 2013 r.). Spadek ten odnotowany jest po raz pierwszy.
Te i wiele innych informacji na temat postaw dzieci i rodziców oraz sposobów korzystania przez nich z mediów w Wielkiej Brytanii znajduje się w raporcie “
Children and Parents Media Use and Attitudes Report 2014”.