(Zakończone) Biuro KRRiT poszukuje firm do współpracy
20.04.2015
Biuro KRRT poszukuje firmy do wykonania analizy: „Koncepcja wdrożenia ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych”.
Zapytanie ofertowe
na wykonanie zamówienia (usługi) nie przekraczającego 30 000 euro
-
Rodzaj zamówienia: usługa
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wybraną Firmę analizy:
Koncepcja wdrożenia ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych w Polsce
Elementy analizy:
1. Analiza przychodów z działalności reklamowej w okresie 2010-2015 dla nadawców publicznych i komercyjnych.
2. Koncepcja wariantów wdrażania ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych uwzględniająca:
a) co najmniej 3 letni horyzont wprowadzania ograniczeń,
b) sposób i harmonogram wprowadzania ograniczeń,
c) efekt ekonomiczny wprowadzania ograniczeń dla nadawców publicznych,
d) uwzględnienie umów długoterminowych nadawców publicznych z reklamodawcami,
e) wpływ planowanych ograniczeń na atrakcyjność oferty reklamowej nadawców publicznych,
f) wpływ planowanych ograniczeń na komercyjny rynek reklamy.
3. Analiza wprowadzenia ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych na rynek reklamowy w Polsce.
4. Analiza wprowadzenia ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych na przychody reklamowe i wartość rynkową nadawców komercyjnych.
5. Rekomendacje oraz tezy do debaty w związku z wdrożeniem ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Efektem wykonania usługi ma być zaprojektowanie wdrożenia ograniczeń działalności reklamowej nadawców publicznych w Polsce w kontekście wprowadzenia powszechnej składki audiowizualnej.
4. Termin wykonania usługi:
Praca powinna zostać zakończona do 12 czerwca 2015 roku. W dniach 18-22 maja 2015 roku wykonawca usługi dokona, na spotkaniu z przedstawicielami zamawiającego, prezentacji wstępnych ustaleń, co do zawartości i sposobu przygotowania analizy, w celu akceptacji przez zamawiającego kierunku dalszych prac.
5. Warunki wykonania usługi:
Produkt końcowy oraz prezentacja będą dostarczone zleceniodawcy w formie elektronicznej
i drukowanej.
6. Sposób przygotowania oferty:
a) konspekt wykonania pracy,
b) projektowana metoda analizy,
c) informacja na temat doświadczenia firmy w wykonywaniu prac będących przedmiotem zamówienia,
d) cena netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
7. Składanie ofert:
a)
Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem: Departament Strategii, Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, tel. 22 597 30 25.
b)
Termin i forma składania ofert:
Oferty należy złożyć do
27 kwietnia 2015 roku w formie elektronicznej na adres: Kobierecka@krrit.gov.pl
c) Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zastrzega sobie prawo do:
-
swobodnego wyboru oferty,
-
przeprowadzania dodatkowych rozmów z oferentami,
-
unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.