Tagi

wyświetlam [1 - 10] z 20

1 Strona2  ...  Strona2      Następna strona

Okrągły Stół Mediów - Porozumienie nadawców w sprawie rozpowszechniania reklam suplementów diety

W ramach prac Okrągłego Stołu Mediów, 25 listopada 2019 roku w siedzibie KRRiT nadawcy telewizyjni, wraz z organizacjami zrzeszającymi producentów suplementów...

KRRiT i Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy zakończyli prace nad zapisami ”Karty Ochrony Dzieci w Reklamie”

W związku z wprowadzeniem przez Radę Reklamy „Karty Ochrony Dzieci w Reklamie”, Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski oraz członek KRRiT prof. Janusz...

Czy wiemy jak działa reklama w Internecie? Raport brytyjskiego Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ICO) i organu regulacyjnego Ofcom

Badania opisane w „Adtech Market Research Report” pokazują, jak zmienia się postrzeganie i nastawienie użytkowników do wykorzystywania danych osobowych w...

Apel Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Rada Reklamy zwraca się z apelem do twórców i osób wpływających na kształt reklamy, aby decydując się na wykorzystywanie symboliki narodowej i konotacji...

Konsultacje w sprawie utrwalania i przechowywania przez nadawców audycji, reklam i innych przekazów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przekazuje do konsultacji z nadawcami radiowymi i telewizyjnymi projekt rozporządzenia KRRiT w sprawie sposobów utrwalania...

Reklama w filmach dla dzieci – spotkanie KRRiT z nadawcami

9 lutego 2017 roku obyło się spotkanie KRRiT z przedstawicielami nadawców telewizyjnych w celu omówienia problemu przerywania reklamami filmów dla dzieci.

Leki a suplementy diety w reklamach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła analizę i monitoring rynku reklam produktów zdrowotnych i leków w programach telewizyjnych.

Reklamy suplementów diety – co warto wiedzieć?

Ponad 3 mld zł to wartość rynku suplementów diety w Polsce. Ich producenci tylko w 2015 roku wydali 871 mln zł na promocję. Dlatego tak ważne jest, aby...

10 milionów na wyborczą reklamę

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na podstawie sprawozdań nadesłanych przez nadawców telewizyjnych i radiowych opracowała „Informację o wydatkach i...

Ograniczenie reklam tzw. niezdrowej żywności przy audycjach dla dzieci

Od 1 stycznia 2015 r. audycjom dla dzieci w wieku do 12 lat emitowanym przez ośmiu największych nadawców telewizyjnych nie będą towarzyszyły reklamy tzw....

1 Strona2  ...  Strona2      Następna strona

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie