Tagi

wyświetlam [11 - 20] z 20

Poprzednia strona      Strona1 2

Przekroczenie limitu czasu reklam

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji 17 grudnia 2014 r. nałożył na Spółkę Eska TV karę w wysokości 20 000 zł w związku z przekroczeniem...

Ochrona dzieci i młodzieży

ROZPORZĄDZENIE KRRiT z 23 czerwca 2005 r. w sprawie kwalifikowania audycji lub innych przekazów mogących mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny,...

Stanowisko KRRiT w sprawie stosowanych procedur pomiaru poziomu głośności reklam i telesprzedaży

W trosce o transparentność procedur pomiaru poziomu głośności reklam i telesprzedaży, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji informuje, iż do pomiaru poziomu...

(Zakończone) Konsultacje rozporządzenia ws. głośności reklam

W związku z pracami KRRiT nad zmianą rozporządzenia w sprawie sposobu prowadzenia w programach radiowych i telewizyjnych działalności reklamowej i...

Wydatki na emisję płatnych ogłoszeń wyborczych w trakcie kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu w 2011 roku

KRRiT opublikowała „Informację o wydatkach i wykorzystaniu czasu antenowego w radiu i telewizji na emisje płatnych ogłoszeń wyborczych zleconych przez Komitety...

KRRiT w sprawie reklamy „Gazety Polskiej Codziennie”

W związku z kontrowersjami związanymi z odmową emisji spotu reklamowego dziennika „Gazeta Polska Codziennie” na antenach Telewizji Polskiej, Krajowa Rada...

Spoty profrekwencyjne nie są zaliczane do czasu reklamowego

W związku z licznymi wątpliwościami dotyczącymi emisji spotów związanych z wyborami parlamentarnymi, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyjaśnia, że...

Reklamy ciągle za głośne

KRRiT przeanalizowała wyniki pierwszego monitoringu głośności reklam telewizyjnych. Okazuje się, że w wielu programach nadawcy nie przestrzegają nałożonych na...

Wyniki monitoringu głośności reklam

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeanalizowała wyniki przeprowadzonego w czerwcu i lipcu br. pierwszego monitoringu głośności reklam telewizyjnych.

Koniec głośnych reklam

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji od czerwca br. monitorowała poziom głośności reklam w programach telewizyjnych. Monitoring został zakończony w lipcu.

Poprzednia strona      Strona1 2

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie