(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT - Główny specjalista-archiwista
04.07.2018
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko głównego specjalisty-archiwisty
Wymiar czasu pracy:
pełnyetat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Prowadzenie archiwum zakładowego, w tym między innymi: współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego stosowania normatywów kancelaryjno-archiwalnych obowiązujących w Biurze KRRiT, przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Biura KRRiT, przechowywanie i zabezpieczenie przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji, porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych i nieopracowanych, udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym, przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne do właściwego archiwum państwowego, inicjowanie brakownia dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu, sporządzanie corocznego sprawozdania z działalności archiwum, prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego w programie AZAK.
Wymagania niezbędne:
-
ukończenie studiów wyższych magisterskich lub wyższych studiów zawodowych ze specjalnością archiwistyka/ zarządzanie dokumentacją współczesną lub ukończenie szkoły kształcącej w zawodzie technik archiwista,
-
minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w archiwum zakładowym podlegającym pod nadzór archiwum państwowego w tym 2 letni na stanowisku archiwisty prowadzącego archiwum zakładowe,
-
doświadczenie w obsłudze informatycznych systemów zarządzania dokumentami elektronicznymi (EZD) i informatycznych systemów wspomagających archiwum,
-
biegła znajomość pakietu MS Office i poczty elektronicznej,
-
7 letni staż pracy w tym 2-letni staż pracy w administracji publicznej,
-
znajomość ustawy o radiofonii i telewizji,
-
znajomość ustawy o zamówieniach publicznych w stopniu umożliwiającym przeprowadzanie zapytań do 30 tyś EURO,
-
znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
-
znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustawy, a w szczególności: rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
-
znajomość przepisów RODO, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
-
umiejętność organizacji pracy,
-
samodzielność, odpowiedzialność,
-
umiejętność komunikowania się,
-
praktyczne umiejętności w zakresie sporządzania pism i zestawień,
-
umiejętność analizowania i redagowania umów,
-
odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (klauzula zgody stanowi załącznik do ogłoszenia),
-
oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności,
-
kandydat może przedstawić także inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia
16 lipca 2018r.
na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Biura z dopiskiem na kopercie: „rekrutacja – Gabinet Dyrektora Biura - Archiwista”.
W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data wpływu do Kancelarii Biura.
Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub e-mailową.
Oferty osób niezakwalifikowanych do naboru zostaną zniszczone komisyjnie.