(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT
23.09.2015
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta/specjalisty do Wydziału Abonamentu RTV Departamentu Budżetu i Finansów.
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta/specjalisty do Wydziału Abonamentu RTV Departamentu Budżetu i Finansów.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Sk. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień dot. umorzenia lub rozłożenia na raty zaległości z tytułu opłat abonamentowych na wniosek abonenta-dłużnika,
• prowadzenie postępowań administracyjnych dot. wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty zaległości z tytułu opłat abonamentowych,
• prowadzenie korespondencji w sprawach opłat abonamentowych,
• udzielanie abonentom wyjaśnień i informacji,
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw (Poczta Polska S.A., urzędy skarbowe).
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe magisterskie: prawo lub administracja.
• bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
• bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych,
• znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o opłatach abonamentowych,
• znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
• praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (głównie: Microsoft World, Microsoft Outlook),
• bardzo dobra umiejętność interpretacji przepisów, formułowania wniosków i uzasadniania swoich opinii,
• dobra organizacja pracy, inicjatywa, kreatywność,
• umiejętność budowania pozytywnych relacji z interesariuszami, kultura wypowiedzi i dobra dykcja,
• asertywność, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Wymagania pożądane:
• doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej w obszarze postępowań administracyjnych, podatkowych i egzekucyjnych.
Oferujemy :
• Stanowisko i wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia,
• Samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków po okresie 3- miesięcznego wprowadzenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności,
• kandydat może przedstawić także inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia 10 października 2015 r.
na adres: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Biura (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie: „rekrutacja –Wydział Abonamentu RTV”.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data stempla pocztowego.
O zakwalifikowaniu do naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Oferty osób niezakwalifikowanych do naboru zostaną zniszczone komisyjnie.