Adres Biura
Siedziba i Biuro KRRiT | Wydział Abonamentu RTV |
---|---|
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9 01-015 Warszawa NIP: 521 27 99 708
REGON: 010182401 |
ul. Sobieskiego 101 Numer infolinii: 22 597 31 01 |
- Większość uczestników badania zmieniła swoje zwyczaje związane z oglądaniem w ostatnich latach i obecnie więcej korzyszta z urządzeń, usług i platform podłączonych do sieci.
- Młodsi (ogólnie ci poniżej 35 lat) i bardziej zaangażowani technicznie uczestnicy mieli znacznie większą świadomość na temat zawartości obecnego krajobrazu medialnego, i lepiej znali różnorodność opcji dostępnych poza mediami tradycyjnymi.
- Najstarsi (ci w wieku 65 lat i ponad) i mniej zaangażowani technicznie także rozszerzyli swój repertuar medialny w ostatnim czasie, w odpowiedzi na rozwój związany z digitalizacją czy dostępem do wielokanałowej telewizji.
- Odbiornik telewizyjny nadal pozostał centralnym punktem w domu większości rodzin, chociaż młodsi uczestnicy byli bardziej skłonni do wykorzystywania konsol do gier, tabletów albo laptopów, jako alternatywego źródła oglądania.
źródło: Protecting Audiences in an online world. Deliberative research report, prepared for Ofcom; str. 18
Całość raportu dostępna jest tutaj.