Porozumienie Badaczy Mediów

22.10.2015
Sygnatariusze chcą wspólnie budować wartość i wiarygodność badań mediów.
logo Porozumienia Badaczy Mediów
Porozumienie Badaczy Mediów (PBM) zawiązało się we wrześniu br. w Warszawie.

Inicjatywę utworzyły organizacje odpowiadające za standardy pomiaru mediów na polskim rynku: prasy (Polskie Badania Czytelnictwa), telewizji (Nielsen), radia (Komitet Badań Radiowych), internetu (Polskie Badania Internetu), monitoringu rynku reklamy (Kantar Media).

Misją Porozumienia Badaczy Mediów jest budowanie wartości i wiarygodności badań mediów, promowanie badań będących standardami na rynku (akceptowanymi przez większość graczy: właścicieli mediów, agencje mediowe i reklamodawców) oraz promowanie dobrych praktyk badawczych i standardów jakości w realizacji badań.


W ramach swojej działalności PBM zamierza oragnizować różnego rodzaju szkolenia, konferencje oraz warsztaty. Pierwszą taką inicjatywę zaplanowano już na 16 listopada br. Będzie to konferencja na temat badań konsumpcji mediów w Polsce.

Więcej o konferencji na stronie http://www.badaniamediow.pl/


Podziel się!

Newsletter

Aktualności Drogowskazu Medialnego

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie