Porozumienie Badaczy Mediów
22.10.2015
Sygnatariusze chcą wspólnie budować wartość i wiarygodność badań mediów.
Porozumienie Badaczy Mediów (PBM) zawiązało się we wrześniu br. w Warszawie.
Inicjatywę utworzyły organizacje odpowiadające za standardy pomiaru mediów na polskim rynku: prasy (
Polskie Badania Czytelnictwa), telewizji (
Nielsen), radia (
Komitet Badań Radiowych), internetu (
Polskie Badania Internetu), monitoringu rynku reklamy (
Kantar Media).
Misją Porozumienia Badaczy Mediów jest budowanie wartości i wiarygodności badań mediów, promowanie badań będących standardami na rynku (akceptowanymi przez większość graczy: właścicieli mediów, agencje mediowe i reklamodawców) oraz promowanie dobrych praktyk badawczych i standardów jakości w realizacji badań.
W ramach swojej działalności PBM zamierza oragnizować różnego rodzaju szkolenia, konferencje oraz warsztaty. Pierwszą taką inicjatywę zaplanowano już na 16 listopada br. Będzie to konferencja na temat
badań konsumpcji mediów w Polsce.
Więcej o konferencji na stronie
http://www.badaniamediow.pl/