Raport Children’s Media Lives: Year 1 Findings

16.06.2015
Raport Ofcom porusza problematykę m.in. prywatności, zachowań online, odczytywania przekazów reklamowych czy umiejętności rozróżniania stron internetowych. Prezentuje, jak dzieci używają mediów i jak zachowują się jako ich konsumenci. Projekt rozpisany jest na 3 lata i zakłada badanie stałej grupy 18 dzieci w wieku 8-15 lat. Prezentowana część dotyczy badań przeprowadzonych jesienią 2014.
logo Ofcom
Poświęcony eduakcji medialnej Raport Children’s Media Lives:
Year 1 Findings
dowodzi, iż wiele dzieci dzieli swój dostęp do urządzeń multimedialnych z rodzeństwem lub rodzicami, a telewizja nadal pełni ważną rolę w życiu rodzinnym. Poza tym, dzieci raczej rozpoznają product placement, ale mają już problem ze zidentyfikowaniem reklamy spersonalizowanej.

Te i wiele innych ciekawych wniosków znajduje się na stronie Ofcom.

Podziel się!

Newsletter

Aktualności Drogowskazu Medialnego

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie