Raport Children’s Media Lives: Year 1 Findings
16.06.2015
Raport Ofcom porusza problematykę m.in. prywatności, zachowań online, odczytywania przekazów reklamowych czy umiejętności rozróżniania stron internetowych. Prezentuje, jak dzieci używają mediów i jak zachowują się jako ich konsumenci. Projekt rozpisany jest na 3 lata i zakłada badanie stałej grupy 18 dzieci w wieku 8-15 lat. Prezentowana część dotyczy badań przeprowadzonych jesienią 2014.
Poświęcony eduakcji medialnej
Raport Children’s Media Lives:
Year 1 Findings dowodzi, iż wiele dzieci dzieli swój dostęp do urządzeń multimedialnych z rodzeństwem lub rodzicami, a telewizja nadal pełni ważną rolę w życiu rodzinnym. Poza tym, dzieci raczej rozpoznają product placement, ale mają już problem ze zidentyfikowaniem reklamy spersonalizowanej.
Te i wiele innych ciekawych wniosków znajduje się na stronie
Ofcom.