Tagi

wyświetlam [11 - 20] z 24

Poprzednia strona      Strona1 2 Strona3  ...  Strona3      Następna strona

Połowa dorosłych Brytyjczyków narażona na fake newsy dotyczące koronawirusa

To wniosek z cotygodniowego badania prowadzonego przez brytyjskiego regulatora rynku medialnego (Ofcom). Badanie to mówi także, z jakich źródeł Brytyjczycy...

Telecompaper: międzynarodowy newsletter ze świata mediów i telekomów

.

Wsparcie dla pracowników branży audiowizualnej w Europie

Z uwagii na prawie całkowicie zamkniętą produkcję audiowizualną i filmową, Netflix i Audiens (grupa ochrony socjalnej francuskiego sektora kultury), w...

Virgin Media na rzecz odbiorców

Włączając się w działania mające na celu wsparcie społeczeństwa w czasie pandemii, brytyjski operator telekomunikacyjny Virgin Media poinformował, że do 16...

Ważne decyzje nadawców i podziękowania dla użytkowników mediów

W związku z epidemią koronawirusa Telewizja Polska i władze Opola zdecydowały o przeniesieniu tegorocznego Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki z czerwca na...

Radio Nakło na 91,1 FM nadaje program #zostańwdomu.fm

Radio Nakło, lokalna stacja nadająca w zachodniej części województwa kujawsko-pomorskiego, dzięki decyzji Urzędu Komunikacji Elektronicznej, otrzymało zgodę...

Epidemia COVID19 - źródło bezprecedensowych wyzwań dla sektora audiowizualnego

W związku z epidemią koronawirusa instytucje związane z sektorem audiowizualnym podejmują szereg działań mających na celu wspieranie poszczególnych branż

Inicjatywy nadawców w związku z koronawirusem

Nadawcy wprowadzają kolejne zmiany w swoich programach oraz organizują przedsięwzięcia wspierające przedsiębiorców, służbę zdrowia i słuchaczy.

Zmiany ramówek, audycje specjalne, zawieszone produkcje, łączenia online

Nadawcy w związku z epidemią koronawirusa emitują przede wszystkim więcej serwisów informacyjnych i poradnikowych. Część programów została zawieszona,...

Połowa dorosłych Brytyjczyków narażona na fake newsy dotyczące koronawirusa

To wniosek z cotygodniowego badania prowadzonego przez brytyjskiego regulatora rynku medialnego (Ofcom). Badanie to mówi także, z jakich źródeł Brytyjczycy...

Poprzednia strona      Strona1 2 Strona3  ...  Strona3      Następna strona

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie