Agnieszka Ogonowska
16.06.2015
Medioznawca i psycholog, profesor Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, Kierownik Katedry Mediów i Badań Kulturowych IFP oraz Dyrektor Ośrodka Badań nad Mediami tejże Uczelni.
Ponadto, wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości
w Krakowie, Prezes
Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej.
Autorka kilkunastu książek monograficznych poświęconych problematyce edukacji medialnej i kulturowej, komunikacji społecznej, filmowi i nowym mediom, jak również uzależnieniom medialnym.
W 2013 roku opublikowała książkę "Współczesna edukacja medialna: teoria i rzeczywistość"; w roku 2014 ukazała się jej książka pt. Uzależnienia medialne czyli
o patologicznym użytkowaniu mediów", zaś w 2015 - "Komunikacja i porozumienie. Sztuka bycia razem, tworzenia więzi i rozwiązywania konfliktów".
Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady poświęcone tym zagadnieniom oparte na autorskich programach edukacyjnych.