(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT
25.09.2014
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko
Eksperta/Naczelnika do Departamentu Budżetu i Finansów
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
poszukuje kandydata na stanowisko
Eksperta/Naczelnika do Departamentu Budżetu i Finansów
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Sk. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa j.w.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
sporządzanie i koordynacja prac związanych z przygotowaniem projektu planu budżetu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w zakresie zatrudnienia, dochodów i wydatków budżetowych KRRiT w układzie paragrafowym i zadaniowy na podstawie materiałów zebranych z komórek organizacyjnych Biura KRRiT,
-
sporządzanie wzorów formularzy planistycznych niezbędnych do opracowania projektu budżetu KRRiT w układzie zadaniowym,
-
współpraca w przygotowywaniu objaśnień do projektu dochodów i wydatków budżetowych KRRiT dla sejmowych i senackich komisji,
-
sporządzanie i koordynacja prac związanych z przygotowaniem planu finansowego zatrudnienia, dochodów i wydatków budżetowych KRRiT oraz projektu harmonogramu dochodów i wydatków budżetowych KRRiT, zgodnego z ustawą budżetową na dany rok,
-
sporządzanie i koordynacja zadań związanych z aktualizacją projektu Wieloletniego Planu Finansowego Państwa,
-
sporządzanie i koordynacja prac związanych z planem finansowym po zmianach w zakresie wynikającym z przepisów prawnych,
-
wprowadzanie danych do informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR w zakresie projektu budżetu KRRiT, planu finansowego, projektu harmonogramu dochodów i wydatków,
-
opracowywanie analiz i informacji z wykonania i realizacji zatrudnienia, dochodów i wydatków budżetowych KRRiT,
-
opiniowanie i sporządzanie wewnętrznych aktów prawnych w zakresie planowania i analiz budżetu KRRiT,
-
zastępowanie dyrektora Departamentu Budżetu i Finansów podczas jego nieobecności.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe 5-letnie magisterskie o kierunku ekonomia,
-
doświadczenie zawodowe:7-letni staż pracy, w tym minimum 5-letni staż pracy w komórkach ekonomiczno-finansowych w jednostkach budżetowych,
-
minimum trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
-
bardzo dobra znajomość przepisów m.in.: ustawy o finansach publicznych ze szczególnym uwzględnieniem budżetu zadaniowego, rozporządzeń wykonawczych do w/w ustawy m.in. w zakresie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków, ustawy o radiofonii i telewizji, ustawy o urzędnikach państwowych, ustawy prawo o zamówieniach publicznych, rozporządzenia RM w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa,
-
bardzo dobra znajomość programu Excel.
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność kierowania zespołami ludzkimi,
-
systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
-
dyspozycyjność,
-
sumienność w wykonywaniu codziennej pracy,
-
umiejętność organizacji pracy,
-
odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany, niezbędny staż pracy,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, a także wykonywane czynności na poprzednich stanowiskach pracy (np. zakresy obowiązków).
Kopie innych dokumentów:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności i zamierzających złożyć aplikację,
-
kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Termin składania dokumentów:
17 października 2014 roku.
Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesłać na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Ogólnej Biura KRRiT z dopiskiem „rekrutacja – Ekspert/Naczelnik Departament Budżetu i Finansów”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data stempla pocztowego.
Po zakończeniu procesu naboru, oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem wybranych kandydatów, zostaną komisyjnie zniszczone.