(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT
02.07.2014
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko inspektora w Wydziale Skarg i Wniosków w Departamencie Prezydialnym.
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
poszukuje kandydata na stanowisko
inspektora w Wydziale Skarg i Wniosków w Departamencie Prezydialnym
Wymiar czasu pracy: pełny etat – umowa na czas określony do 30 września 2015 roku
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa j.w.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
· Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję kierowaną do WSW (wnioski i zapytania);
· Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w związku ze skargami;
· Udzielanie wyjaśnień na zapytania kierowane do WSW drogą telefoniczną;
· Prowadzenie dokumentacji korespondencji wpływającej do Wydziału Skarg i Wniosków:
- rejestrowanie korespondencji,
- skanowanie dokumentacji,
- prowadzenie elektronicznej bazy danych,
- wysyłanie korespondencji.
Wymagania niezbędne:
·
wykształcenie: wyższe, preferowane humanistyczne,
· minimum rok pracy na podobnym stanowisku
,
· znajomość ustawy o radiofonii i telewizji, ustawy o opłatach abonamentowych.
Wymagania dodatkowe:
· systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
· umiejętność analitycznego myślenia,
· umiejętność organizacji pracy,
· odporność na stres,
· łatwość nawiązywania kontaktów,
· sprawność w przygotowywaniu wypowiedzi pisemnych,
· mile widziane doświadczenie w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· list motywacyjny i życiorys,
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
· kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów
rekrutacyjnych,
· oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
· oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Termin składania dokumentów:
10 lipca 2014 roku (planowany termin spotkań z kandydatami wyłonionymi w drugim etapie rekrutacji – 15 lipca 2014 roku)
Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesłać na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Ogólnej Biura KRRiT z dopiskiem „rekrutacja – Wydział Skarg i Wniosków”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data stempla pocztowego.
Po zakończeniu procesu naboru, oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem wybranych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.