(Zakończone) Biuro KRRiT poszukuje wykonawcy usługi monitoringu
30.10.2014
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji uprzejmie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi, polegającej na raportowaniu w okresie 12 miesięcy danych o rozpowszechnionych reklamach telewizyjnych promujących artykuły spożywcze lub napoje zawierające składniki, których obecność w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazana, czyli tzw. „niezdrowej żywności” (art. 16b ust 3a ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji).
Ogłoszenie dotyczące wyłonienia wykonawców na realizację poniższego przedmiotu
zamówienia (usługi) nieprzekraczającego 30 000 euro
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji uprzejmie zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi, polegającej na raportowaniu w okresie 12 miesięcy danych o rozpowszechnionych reklamach telewizyjnych promujących artykuły spożywcze lub napoje zawierające składniki, których obecność w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazana, czyli tzw. „niezdrowej żywności” (art. 16b ust 3a ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji).
Zakresem ww. raportów powinny być objęte wszystkie koncesjonowane ogólnopolskie naziemne programy telewizyjne oraz co najmniej 50% koncesjonowanych satelitarnych programów telewizyjnych.
Do zadań wykonawcy należy przekazywanie comiesięcznych raportów zawierających informacje o emisji reklam niezdrowej żywności w następującym podziale:
1) lista wszystkich rodzajów produktów w kategorii niezdrowej żywności
2) lista wszystkich marek produktów w kategorii niezdrowej żywności
3) lista wszystkich producentów w kategorii niezdrowej żywności
Dla każdego z powyższych podziałów raporty powinny zawierać następujące dane:
-
liczbę wyemitowanych spotów reklamowych – całkowita oraz w podziale na nadawców telewizyjnych;
-
czas emisji wszystkich spotów reklamowych – całkowity oraz w podziale na nadawcówtelewizyjnych;
-
szacunkowe dochody stacji telewizyjnych (wg oficjalnych cenników) z reklamy niezdrowej żywności;
-
liczbę osób, które widziały reklamę niezdrowej żywności przynajmniej jeden raz lubprzynajmniej 3 razy – dla grup docelowych: do lat 12, do lat 18 oraz powyżej 18 lat;
-
odsetek osób, które widziały reklamę niezdrowej żywności z grup docelowych jak powyżej;
-
średnią częstotliwość kontaktu osób z grup docelowych z reklamą niezdrowej żywności, czyli określenie, ile razy w ciągu miesiąca osoba z grupy docelowej ogląda reklamy niezdrowej żywności;
-
monitoring nowych reklam telewizyjnych niezdrowej żywności – obliczenie oraz wymienienienazw producentów/marek produktów, które w analizowanym miesiącu rozpoczęły nowe kampanie reklamowe niezdrowej żywności.
Oferta powinna zawierać dane o wykonawcy, informację o doświadczeniu w realizacji podobnych zadań, listę programów objętych monitoringiem, termin dostarczania miesięcznych raportów oraz cenę brutto za wykonanie ww. zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia usługi jednemu lub kilku wykonawcom.
Termin i forma składania ofert: 7.11.2014 r. w formie elektronicznej na email:
celmer@krrit.gov.pl
Biuro Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zastrzega sobie prawo:
-
swobodnego wyboru oferty,
-
przeprowadzania dodatkowych rozmów z oferentami,
-
unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.