(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT - prawnik - specjalista w Departamencie Regulacji
06.10.2017
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje prawnika - kandydata na stanowisko Specjalisty w Departamencie Regulacji
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Sk. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
przygotowywanie projektów uchwał i decyzji koncesyjnych,
-
analiza i opiniowanie wniosków koncesyjnych w zakresie formalno-prawnym,
-
przygotowywanie projektów wezwań do uzupełnień braków formalnych i wyjaśnień oraz kontrola kompletności nadesłanych uzupełnień braków formalnych i zachowania terminu do ich nadesłania,
-
współpraca w przygotowywaniu zapisów prawnych w ogłoszeniach o udzielenie lub zmianę koncesji na rozpowszechnianie programu,
-
współpraca w przygotowywaniu projektów uchwał i decyzji administracyjnych dotyczących audiowizualnych usług medialnych na żądanie (VOD), rozprowadzania programów oraz rozpowszechniania programów w systemie teleinformatycznym, a także stosowania zasady must carry/must offer,
-
przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma kierowane do Departamentu Regulacji w zakresie zagadnień prawnych,
-
współpraca w przygotowywaniu projektów aktów prawnych oraz procedur wewnętrznych Departamentu Regulacji.
Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
-
Doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy
Pozostałe wymagania niezbędne:
-
dobra znajomość przepisów prawa medialnego, w tym w szczególności ustawy o radiofonii i telewizji,
-
bardzo dobra znajomość kpa,
-
znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej,
-
znajomość zasad ustrojowych administracji publicznej,
-
umiejętność pracy w środowisku pakietu Microsoft Office,
-
umiejętność analizy i syntezy informacji,
-
umiejętność organizacji pracy,
-
umiejętność skutecznego argumentowania.
Wymagania pożądane:
-
doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
-
dbałość o szczegóły oraz sumienność w wykonywaniu codziennej pracy,
-
przestrzeganie tajemnicy służbowej,
-
umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów,
-
kreatywność i umiejętności analityczne,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
-
odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kandydat może przedstawić także inne dokumenty/materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia
25 października 2017 r.
na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9 01-015 Warszawa lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.15 w Kancelarii Biura, pok. 11 (parter) z dopiskiem na kopercie:
rekrutacja Specjalista - Departament Regulacji.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data stempla pocztowego. O zakwalifikowaniu do naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo. Oferty osób niezakwalifikowanych do naboru zostaną zniszczone komisyjnie.
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.