(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT - główny specjalista ds. zamówień publicznych
29.08.2017
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydatów na stanowisko – głównego specjalisty ds. zamówień publicznych
Wymiar czasu pracy:
1/2etatu
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer. Kard. S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1) Udzielanie konsultacji i pomocy doradczej w zakresie praktycznego stosowania Prawa Zamówień Publicznych w tym na etapie przygotowywania oraz przeprowadzania Postępowań,
2) Opiniowanie projektów umów, aneksów w sprawach zamówień publicznych w zakresie zgodności z Prawem Zamówień Publicznych,
3) Opracowywanie projektów dokumentacji związanej z przygotowywaniem Postępowań w zakresie formalno-prawnym, w tym w szczególności: dokumentu głównego SIWZ, wzoru formularza „Oferta”, wzorów oświadczeń, innych załączników do SIWZ niezbędnych do przeprowadzenia Postępowania,
4) Opracowywanie, we współpracy z członkami komisji przetargowych, projektów umów w sprawach zamówień publicznych w szczególności pod kątem zgodności z Prawem Zamówień Publicznych,
5) Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
6) Analiza i weryfikacja dokumentów nadesłanych w trakcie prowadzonych postępowań,
7) Opracowywanie projektów odpowiedzi, zawiadomień, oświadczeń i innej korespondencji w związku z przygotowaniem i prowadzeniem Postępowań,
8) Opracowywanie projektów odpowiedzi lub stanowisk w związku z informacją o czynności niezgodnej z Prawem Zamówień Publicznych lub zaniechaniem czynności, do której zobowiązany był Urząd w prowadzonym Postępowaniu, a także odpowiedzi na wniesione odwołanie,
9) Opracowywanie – w zakresie formalno-prawnym – projektów zawiadomień, wyjaśnień i innej korespondencji z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych lub organami kontroli,
10) Reprezentowanie Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w Postępowaniach odwoławczych.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe,
-
7-letni staż pracy w tym 5-letni na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych lub innych podmiotach zobowiązanych do stosowania Prawa Zamówień Publicznych,
-
biegła znajomość: ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o finansach publicznych,
-
znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej a także kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, kodeks spółek handlowych,
-
biegła znajomość pakietu MS Office i poczty elektronicznej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
-
samodzielność, odpowiedzialność,
-
umiejętność komunikowania się,
-
umiejętność radzenia sobie w trudnych, nieprzewidzianych sytuacjach,
-
odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności,
-
kandydat może przedstawić także inne dokumenty/materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np.: publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia
15 września 2017 r. na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Polski 9
lub składać
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15 w kancelarii Biura, (parter, pok. 11)
z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – zamówienia publiczne”.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
O zakwalifikowaniu do naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.