(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT - ekspert w Departamencie Budżetu i Finansów
17.07.2017
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydatów na stanowisko – eksperta w Departamencie Budżetu i Finansów.
Wymiar czasu pracy:
pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
sporządzanie projektu planu budżetu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w zakresie zatrudnienia, dochodów i wydatków budżetowych KRRiT w układzie paragrafowym i zadaniowym,
-
przygotowanie objaśnień projektu dochodów i wydatków budżetowych KRRiT dla sejmowych i senackich komisji,
-
sporządzenie planu finansowego zatrudnienia, dochodów i wydatków budżetowych KRRiT, planu po zmianach oraz projektu harmonogramu dochodów i wydatków budżetowych KRRiT na dany rok,
-
sporządzenie aktualizacji projektu Wieloletniego Planu Finansowego Państwa,
-
wprowadzanie danych do informatycznego systemu obsługi budżetu państwa TREZOR w zakresie projektu budżetu KRRiT, planu finansowego, harmonogramu dochodów i wydatków,
-
opracowanie informacji i analiz z wykonania zatrudnienia, dochodów i wydatków budżetowych KRRiT,
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia,
-
doświadczenie zawodowe: minimum 5-letni staż pracy w komórkach ekonomiczno-finansowych w jednostkach budżetowych
-
bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących budżetu, m. in. ustawy o finansach publicznych ze szczególnym uwzględnieniem budżetu zadaniowego, rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy, ustawy o urzędnikach państwowych, ustawy o radiofonii i telewizji,
-
praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (głównie: Microsoft World, Microsoft Excel, Microsoft Outlook),
-
umiejętności współpracy z osobami z innych obszarów w organizacji,
-
dobra organizacja pracy, inicjatywa, systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
-
odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
Wymagania dodatkowe:
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku w innych jednostkach budżetowych.
Oferujemy :
-
Samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
-
Stanowisko uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności,
-
kandydat może przedstawić także inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia
31 lipca 2017 r.
na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Biura (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie: „rekrutacja –Departament Budżetu i Finansów”.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data stempla pocztowego.
O zakwalifikowaniu do naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Oferty osób niezakwalifikowanych do naboru zostaną zniszczone komisyjnie.