(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT - specjalista w Dep. Mediów Publicznych
07.03.2017
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty na czas zastępstwa nieobecnego pracownika do Departamencie Mediów Publicznych
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
analizy sytuacji finansowo-ekonomicznej nadawców publicznego radia i telewizji;
-
analizy planów finansowo-programowych spółek radiofonii i telewizji publicznej;
-
analizy wykorzystania środków publicznych na realizację przedsięwzięć związanych z wykonywaniem misji publicznej oraz analiza kosztów tych przedsięwzięć.
-
przygotowywanie opinii i informacji dotyczących kosztów programów radiofonii i telewizji publicznej na potrzeby instytucji zewnętrznych (Ministerstwa, Komisje Sejmowe i Senackie).
Wymagania:
-
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne,
-
doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych,
-
biegła znajomość pakietu MS Office.
Doświadczenie zawodowe: 3 lata pracy
Wymagania pożądane:
-
znajomość ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o opłatach abonamentowych,
-
znajomość ustawy o rachunkowości,
-
znajomość rynku mediów publicznych w Polsce.
Wymagane dokumenty:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają złożyć aplikację,
-
kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w wykonywaniu prac będących przedmiotem ogłoszenia.
Termin składania dokumentów:
24 marca 2017 r.
Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesyłać na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Ogólnej Biura
z dopiskiem „rekrutacja – specjalista – DMP - zastępstwo”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone lub które wpłyną po terminie składania dokumentów nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone.