(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT - starszy referent/specjalista
11.01.2017
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta/specjalisty
do Wydziału Abonamentu RTV Departamentu Budżetu i Finansów
Wymiar czasu pracy:
pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Sk. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień dot. umorzenia lub rozłożenia na raty zaległości z tytułu opłat abonamentowych na wniosek abonenta-dłużnika,
-
prowadzenie postępowań administracyjnych dot. wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty zaległości z tytułu opłat abonamentowych,
-
prowadzenie korespondencji w sprawach opłat abonamentowych,
-
udzielanie abonentom wyjaśnień i informacji,
-
współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw (Poczta Polska S.A., urzędy skarbowe).
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe magisterskie,
-
bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
-
bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych,
-
znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o opłatach abonamentowych,
-
znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
-
praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (głównie: Microsoft World, Microsoft Outlook),
-
bardzo dobra umiejętność interpretacji przepisów, formułowania wniosków i uzasadniania swoich opinii,
-
dobra organizacja pracy, inicjatywa, kreatywność,
-
umiejętność budowania pozytywnych relacji z interesariuszami, kultura wypowiedzi i dobra dykcja,
-
asertywność, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Wymagania pożądane:
-
doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej w obszarze postępowań administracyjnych, podatkowych i egzekucyjnych,
-
wykształcenie wyższe magisterskie: prawo lub administracja.
Oferujemy :
-
Samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków po okresie 3- miesięcznego wprowadzenia.
-
Stanowisko uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności,
-
kandydat może przedstawić także inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji,
-
kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia
25 stycznia 2017 r.
na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9 01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Biura (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie: „rekrutacja –Wydział Abonamentu RTV”.
-
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
-
W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data stempla pocztowego.
-
O zakwalifikowaniu do naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
-
Oferty osób niezakwalifikowanych do naboru zostaną zniszczone komisyjnie.