(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT - specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym
27.09.2016
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty do Wydziału Finansowo-Księgowego w Departamencie Budżetu i Finansów
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa jw.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
1) Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych dotyczących wydatków i kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości, odpowiednio:
a) w zakresie klasyfikacji paragrafów,
b) w układzie zadaniowym oraz strukturalnym.
2) Miesięczne uzgadnianie zaksięgowanych wydatków z zaangażowaniem na koncie 998 oraz kosztami – zespół 4.
3) Dekretowanie i księgowanie dokumentów w obszarze dochodów.
4) Monitorowanie i egzekwowanie realizacji dochodów budżetowych, kierowanie zaległości do egzekucji, naliczanie odsetek, opłat prolongacyjnych.
5) Sporządzanie sprawozdań oraz raportów dla celów sprawozdawczości finansowej.
6) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, zapasów materiałów, wyposażenia oraz rozliczenie inwentaryzacji.
7) Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych.
8) Sporządzanie przelewów.
9) Obsługa programu TREZOR- informatycznego systemu obsługi budżetu państwa.
10) Archiwizacja dokumentacji księgowej.
11) Zastępstwo w ramach obsługi kasowej m.in. w zakresie kasy dewizowej, rozliczania delegacji.
Wymagania niezbędne:
· wykształcenie: wyższe, ekonomiczne o kierunku rachunkowość, finanse,
· doświadczenie zawodowe: minimum 5 letni staż pracy na stanowisku w księgowości,
· udokumentowany 2 letni staż pracy w księgowości w jednostce budżetowej lub sektorze finansów publicznych,
· bardzo dobra znajomość przepisów m.in.: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej,
· bardzo dobra znajomość zagadnień księgowości budżetowej.
Wymagania dodatkowe:
· obsługa programu Trezor, Bankowości elektronicznej NBP,
· obsługa programów księgowych, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego,
· systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
· umiejętność organizacji pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
· list motywacyjny,
· życiorys (CV),
· oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
· oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
· kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany niezbędny staż pracy,
· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, a także wykonywane czynności na poprzednich stanowiskach pracy (np. zakresy obowiązków).
Kopie innych dokumentów:
· kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Termin składania dokumentów:
do 15 października 2016 roku
Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesłać na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Ogólnej Biura KRRiT z dopiskiem „rekrutacja – specjalista ds. wydatków WFK”.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data stempla pocztowego.
Po zakończeniu procesu naboru, oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem wybranych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.