(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT
		
	16.08.2016
	
		Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydatów na stanowisko starszego referenta/specjalisty
do Wydziału Abonamentu RTV Departamentu Budżetu i Finansów
	
	
	Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydatów na stanowisko 
starszego referenta/specjalisty do Wydziału Abonamentu RTV Departamentu Budżetu i Finansów
 
Wymiar czasu pracy: 
pełny etat 
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady  Radiofonii i Telewizji
Sk. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 
	- 
		wydawanie decyzji administracyjnych  i postanowień dot. umorzenia lub rozłożenia na raty zaległości z tytułu opłat abonamentowych na wniosek abonenta-dłużnika,
- 
		prowadzenie postępowań administracyjnych dot. wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty zaległości z tytułu opłat abonamentowych,
- 
		prowadzenie korespondencji w sprawach opłat abonamentowych,
- 
		udzielanie abonentom  wyjaśnień i informacji,
- 
		współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw (Poczta Polska S.A., urzędy skarbowe).
Wymagania niezbędne:
	- 
		wykształcenie wyższe magisterskie:  prawo lub administracja,
- 
		bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- 
		bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych,
- 
		znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o opłatach abonamentowych,
- 
		znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- 
		praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (głównie: Microsoft World, Microsoft Outlook),
- 
		bardzo dobra umiejętność interpretacji przepisów, formułowania wniosków i uzasadniania swoich opinii,
- 
		dobra organizacja pracy, inicjatywa, kreatywność,
- 
		umiejętność budowania pozytywnych relacji z interesariuszami, kultura wypowiedzi i dobra dykcja,
- 
		asertywność, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Wymagania pożądane:
	- 
		doświadczenie na podobnym stanowisku w administracji publicznej w obszarze postępowań administracyjnych, podatkowych i egzekucyjnych,
Oferujemy :
	- 
		Samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków po okresie 3- miesięcznego wprowadzenia.
- 
		Stanowisko uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
	- 
		życiorys i list motywacyjny,
- 
		oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- 
		kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- 
		kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,  
- 
		oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- 
		oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- 
		oświadczenie kandydata o niekaralności,
- 
		kandydat może przedstawić także inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia  
31 sierpnia  2016 r.
na adres: 
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Biura (parter, pok. 11)  z dopiskiem na kopercie:   „rekrutacja –Wydział Abonamentu RTV”.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.  
W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data stempla pocztowego.
O zakwalifikowaniu do naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Oferty osób niezakwalifikowanych do naboru zostaną zniszczone komisyjnie.