(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT
08.02.2016
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty do Wydziału Finansowo-Księgowego w Departamencie Budżetu i Finansów
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty do Wydziału Finansowo-Księgowego w Departamencie Budżetu i Finansów
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa jw.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
1) Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych Biura dotyczących wydatków i kosztów zgodnie z zasadami rachunkowości, odpowiednio:
a) w zakresie klasyfikacji paragrafów,
b) w układzie zadaniowym oraz strukturalnym.
2) Miesięczne uzgadnianie zaksięgowanych wydatków z zaangażowaniem na koncie 998.
3) Miesięczne uzgadnianie zaksięgowanych wydatków z kosztami – zespół 4.
4) Sporządzanie sprawozdań: Rb-23, Rb28, Rb-Z,Rb-Wsb.
5) Przygotowywanie danych i raportów dla celów sprawozdawczości finansowej.
6) Sporządzanie miesięcznych informacji z realizacji wydatków o charakterze reprezentacyjnym w podziale na użytkowników kart VISA.
7) Obsługa programu TREZOR- informatycznego systemu obsługi budżetu państwa.
8) Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych.
9) Sporządzanie przelewów.
10)Archiwizacja dokumentacji księgowej.
11)Zastępstwo w ramach obsługi kasowej m.in. w zakresie kasy dewizowej, rozliczania delegacji.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe, ekonomiczne o kierunku rachunkowość, finanse,
-
doświadczenie zawodowe: minimum 5 letni staż pracy na stanowisku w księgowości,
-
udokumentowany roczny staż pracy w księgowości w jednostce budżetowej lub sektorze finansów publicznych,
-
bardzo dobra znajomość przepisów m.in.: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, sprawozdawczości budżetowej,
-
bardzo dobra znajomość zagadnień księgowości budżetowej.
Wymagania dodatkowe:
-
obsługa programu Trezor, Bankowości elektronicznej NBP,
-
obsługa programów księgowych, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego,
-
systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
-
sumienność w wykonywaniu codziennej pracy,
-
umiejętność organizacji pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
-
oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany niezbędny staż pracy,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, a także wykonywane czynności na poprzednich stanowiskach pracy (np. zakresy obowiązków).
Kopie innych dokumentów:
-
kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Termin składania dokumentów:
do
24 lutego 2016 roku
Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesłać na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Ogólnej Biura KRRiT z dopiskiem „rekrutacja – specjalista ds. wydatków WFK”.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data stempla pocztowego.
Po zakończeniu procesu naboru, oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem wybranych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.