(Zakończone) Oferta pracy w Biurze KRRiT
18.03.2015
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty w Departamencie Regulacji.
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty w Departamencie Regulacji.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skw. Kardynała Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
analizowanie możliwości optymalnego wykorzystania widma częstotliwości,
-
wyliczanie i opracowywanie map zasięgów dla podmiotów rozpowszechniających program droga naziemną,
-
współpraca przy zapisach projektów uchwał, decyzji oraz ogłoszeń ws. koncesji na rozpowszechnianie programu, w zakresie warunków technicznych,
-
przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma kierowane do Departamentu Regulacji z zakresu gospodarki częstotliwościami i wymogów technicznych rozpowszechniania,
-
współpraca przy projektach aktów prawnych oraz procedur wewnętrznych Departamentu Regulacji,
-
gromadzenie danych o rozwoju rynku mediów elektronicznych w zakresie technicznym.
-
gromadzenie danych o radiofonii i telewizji koncesjonowanej, w szczególności prowadzenie wykazu częstotliwości w postaci elektronicznej,
-
współpraca w zakresie identyfikacji i kontroli zabezpieczeń technicznych lub innych środków mających ograniczyć dostęp dla małoletnich do usług medialnych na żądanie.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe techniczne, o kierunku - elektronika, radiokomunikacja lub telekomunikacja,
-
3-letni staż pracy,
-
znajomość przepisów ustawy o radiofonii i telewizji,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
-
znajomość pakietu Microsoft Office i baz danych, umiejętność pracy w programie MapInfo,
-
umiejętność posługiwania się komputerowymi programami analitycznymi, a także umiejętność samodzielnego zdobywania potrzebnej wiedzy – dotyczy specjalistycznych programów do analizy widma elektromagnetycznego.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
-
przestrzeganie tajemnicy służbowej,
-
umiejętności sprawnego pisania i redagowania tekstów,
-
kreatywność i umiejętności analityczne,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
komunikatywnośćoraz umiejętność pracy w zespole,
-
dbałość o szczegóły oraz sumienność w wykonywaniu codziennej pracy,
-
odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kandydat może przedstawić także inne dokumenty/materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje:
Oferty należy przesyłać do dnia
10 kwietnia 2015 r.
na adres:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Biura, pok. 11 (parter)
z dopiskiem na kopercie:
rekrutacja specjalista - Departament Regulacji.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data stempla pocztowego.
O zakwalifikowaniu do naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Oferty osób niezakwalifikowanych do naboru zostaną zniszczone komisyjnie.