Adres Biura
Siedziba i Biuro KRRiT | Wydział Abonamentu RTV |
---|---|
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9 01-015 Warszawa NIP: 521 27 99 708
REGON: 010182401 |
ul. Sobieskiego 101 Numer infolinii: 22 597 31 01 |
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Sk. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja decyzji personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania stosunków pracy w Biurze
Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz w sprawach personalnych, dotyczących zmian wynikających
ze stosunku pracy pracowników urzędu,
- sporządzanie analiz z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń oraz sprawozdań statystycznych,
- prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy pracowników urzędu,
- wystawianie świadectw pracy oraz załatwianie formalności związanych z rozwiązaniem stosunku
pracy,
- prowadzenie dokumentacji personalnej Członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ,
- prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz
ewidencji ruchu kadrowego pracowników urzędu,
- przygotowanie i wdrożenie systemu ocen pracowniczych,
- organizowanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie szkoleń pracowników urzędu.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe magisterskie (administracja, prawo lub pokrewne).
Doświadczenie zawodowe: 7 lat pracy, w tym 3 lata pracy w komórce kadrowej urzędu administracji publicznej.
Pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa pracy oraz innych szczególnych aktów prawnych w zakresie m.in. czasu
pracy oraz urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich, wychowawczych i innych nieobecności,
- bardzo dobra znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych,
- znajomość przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych,
- znajomość przepisów dotyczących zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
- znajomość procedur administracyjnych,
- umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (szczególnie programu Excel, Word, program Płatnik).
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętności komunikacyjne,
- dyspozycyjność,
- dbałość o szczegóły oraz sumienność w wykonywaniu codziennej pracy,
- odporność na stres.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys,
- oświadczenie kandydata o wrażeniu zgody na przetwarzane danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia.
Kopie innych dokumentów:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają złożyć aplikację,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Termin składania dokumentów:
4 grudnia 2012 r.
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Sk. Kardynała S. Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15
z dopiskiem „rekrutacja - główny specjalista - kadry”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone.