(Nabór zakończony) Oferta pracy w Biurze KRRiT
06.11.2012
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora w Departamencie Prawnym. Oferty należy składać do dnia 19 listopada 2012r.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Adres urzędu:
Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Sk. Kardynała Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
-
sporządzanie opinii prawnych w zakresie: prawa administracyjnego, prawa mediów w tym w szczególności ustawy o radiofonii i telewizji, prawa telekomunikacyjnego, autorskiego oraz prawa cywilnego, prawa handlowego,
-
opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów uchwał KRRiT oraz projektów decyzji, postanowień i ogłoszeń Przewodniczącego KRRiT,
-
opiniowanie aktów prawnych przesłanych do uzgodnień międzyresortowych,
-
monitorowanie zmian legislacyjnych istotnych dla wykonywania zadań KRRiT oraz Biura KRRiT.
Wymagania niezbędne
-
Wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze,
-
Min 1- rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
-
Bardzo dobra znajomość prawa administracyjnego, prawa mediów w tym w szczególności ustawy o radiofonii i telewizji, prawa telekomunikacyjnego, autorskiego oraz, prawa cywilnego i handlowego,
-
Znajomość języka angielskiego,
-
Bardzo dobra umiejętność interpretacji przepisów,
-
Dobra organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa, kreatywność,
-
Zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność syntezy i wyciągania wniosków,
-
Umiejętność skutecznego komunikowania się i argumentowania.
Wymagania pożądane
-
ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa autorskiego, prawa spółek handlowych lub prawa konkurencji
-
znajomość angielskiej terminologii prawniczej
Wymagane dokumenty i oświadczenia
-
Życiorys i list motywacyjny,
-
Kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
Oświadczenia kandydata o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
Kandydat może przedstawić inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
Inne informacje
Oferty należy przesyłać do dnia 19 listopada 2012r.
na adres: Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Skwer Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Polski 9
01-015 Warszawa
lub składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.15-16.15 w Kancelarii Biura, pok. nr 11 (parter)
z dopiskiem na kopercie: „rekrutacja – inspektor – Departament Prawny”.
W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową o terminie ich złożenia decydować będzie data stempla pocztowego.
O zakwalifikowaniu do naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem wybranego kandydata zostaną zwrócone drogą pocztową.