Adres Biura
Siedziba i Biuro KRRiT | Wydział Abonamentu RTV |
---|---|
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9 01-015 Warszawa NIP: 521 27 99 708
REGON: 010182401 |
ul. Sobieskiego 101 Numer infolinii: 22 597 31 01 |
1. Na podstawie § 6 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 roku w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, który wyposażone są jednostki budżetowe (Dz.U. Nr 10.114.761), oraz Zarządzenia Nr 3 Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 6 grudnia 2010 roku w sprawie powołania Komisji do oceny przydatności składników majątku ruchomego w Biurze Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, zamieszcza się informację o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego tj.:
samochód osobowy marki Opel Vectra
rok produkcji 2003, przebieg 238.500 km
2. Nieodpłatne przekazanie składnika majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów określonych w § 38 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 roku (Dz. U. Nr 10.114.761).
3. Wniosek o nieodpłatne przekazanie bez zastrzeżenia obowiązku zwrotu, kierowany do Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, powinien zawierać:
4. Zainteresowane jednostki proszone są o złożenie dokumentów do dnia 17.02.2012 r. na niżej podany adres do korespondencji.
Adres do korespondencji:
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
01-015 Warszawa, Skwer Wyszyńskiego 9
na kopertach powinien być napis : „Zbędne i zużyte składniki rzeczowe majątku ruchomego "
Zainteresowane jednostki mogą oglądać ww. samochody
w siedzibie KRRiT w Warszawie przy ul. Sobieskiego 101
od poniedziałku do piątku w godz. 9 -15.
Osoba uprawniona do kontaktów:
Tadeusz Bichta
Ekspert
w Gabinecie Dyrektora Biura KRRiT
telefon: (22) 597-3165, w godz. 9.00 – 15.00
data zamieszczenia informacji 17.01.2012 r.