Biuro KRRiT poszukuje firmy do wykonania usługi informatycznej
17.03.2017
Biuro KRRiT poszukuje firmy do wykonania usługi informatycznej - strony internetowej, będącej podstroną strony internetowej www.krrit.gov.pl
Zapytanie ofertowe
na wykonanie zamówienia (usługi) nieprzekraczającego 30 000 euro
-
Rodzaj zamówienia: usługa informatyczna
-
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez wybraną Firmę strony internetowej - będącej podstroną strony internetowej
www.krrit.gov.pl, - która będzie gromadzić i prezentować informacje o wszystkich audycjach z udogodnieniami dla osób z niepełnosprawnością wzroku i słuchu emitowanych przez nadawców telewizyjnych w swoich programach m.in. o terminie i czasie trwania emisji oraz o charakterze audycji.
3. Cel projektu:
Celem projektu jest przygotowanie i udostępnienie odbiorcy z dysfunkcjami wzroku i słuchu kompleksowego narzędzia internetowego, które umożliwi agregowanie wszystkich informacji o audycjach wyposażonych w napisy, audiodeskrypcję i tłumaczenie na język migowy.
4. Opis przedmiotu zamówienia
W skład strony powinny wchodzić:
1) Strona główna zawierająca prezentację :
-
informacji o ramówce (audycjach telewizyjnych) zawierającej udogodnienia dla niepełnosprawnych,
-
modułu prezentującego audycje aktualnie nadawane,
-
modułu prezentującego informacje o planowanych audycjach z udogodnieniami,
-
statystyki dotyczące liczby pozycji z poszczególnymi rodzajami udogodnień,
2) Strona w wersji z udogodnieniami dla osób z dysfunkcją słuchu
3) Strona w wersji z udogodnieniami dla osób z dysfunkcją wzroku.
W ramach zamówienia Zleceniobiorca powinien wykonać:
-
opracowanie architektury informacji i projektu graficznego serwisu, w oparciu o elementy graficzne strony internetowej Zamawiającego
-
opracowanie i uzgodnienie z wybranymi nadawcami telewizyjnymi formatów dostarczanych plików (spełniających standardy WCAG 2.0)
-
wykonanie modułu do odczytywania plików od nadawców i do zasilania bazy danych,
-
zaprojektowanie i oprogramowanie bazy danych oraz mechanizmów raportów,
-
wdrożenie portalu,
-
wdrożenie aplikacji mobilnych (opcjonalnie, ew. w II etapie realizacji
Rozwiązanie powinno mieć charakter otwarty, z możliwością rozbudowy i rozszerzenia hierarchii.
Portal musi posiadać przejrzyste menu, a zarządzanie publikowanymi treściami musi być wygodne dla osób nie posiadających umiejętności informatycznych.
5. Prezentacja projektu.
Przed przystąpieniem do wdrażania serwisu Zleceniobiorca przedstawi projekt w formie opisowej oraz w formie prezentacji
6. Termin wykonania usługi:
Prace projektowe powinny zostać wykonane i przedstawione Zamawiającemu nie później niż do 30 czerwca 2017 r. Wdrożenie projektu powinno nastąpić w okresie jednego miesiąca od daty zatwierdzenia projektu przez Zamawiającego.
7. Sposób przygotowania oferty:
a) wstępne założenia do projektu portalu
b) informacja na temat doświadczenia firmy w wykonywaniu prac analogicznych do tej, która jest przedmiotem zamówienia,
c) cena netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
8. Składanie ofert:
a)
Szczegółowe informacje można uzyskać pod adresem: Departament Strategii, Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 9,
01-015 Warszawa, e-mail: krystyna.kuhn@krrit.gov.pl;
b)
Termin i forma składania ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 7 kwietnia 2017 r. w formie elektronicznej na adres:
niepełnosprawni_tv@krrit.gov.pl
c) Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zastrzega sobie prawo do:
-
swobodnego wyboru oferty,
-
prowadzenia dodatkowych rozmów z oferentami,
-
unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.