Do 17 stycznia 2021 roku, zawieszone osobiste załatwianie spraw abonamentowych w Biurze KRRiT

23.12.2020
Wydział Abonamentu RTV w Biurze KRRiT uprzejmie informuje, że związku Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 grudnia 2020 r. (Dz.U.2020.2316), do 17 stycznia 2021 r. zawiesza osobiste załatwianie spraw dotyczących opłat abonamentowych.
Rozporządzenie dotyczy ustanowienia  określonych ograniczeń, nakazów i zakazów, w związku z wystąpieniem stanu pandemii COVID-19.  

Wszelkie wnioski oraz pisma uzupełniające do prowadzonych postępowań administracyjnych toczących się w sprawach opłat abonamentowych będą przyjmowane jedynie za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej platformy ePUAP.

Wszystkie umówione spotkania, w celu zapoznania się z aktami sprawy, zostają przełożone na terminy późniejsze.

Aby uzgodnić nowy termin, prosimy o kontakt pod numerem telefonu wskazanym w otrzymanym zawiadomieniu.

Jednocześnie, w przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu za pomocą poczty elektronicznej: abonament@krrit.gov.pl lub infolinii: (22) 597 31 01 czynnej w godz. 9:00 - 15:00.

Aktualności

Newsletter

Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie