Adres Biura
Siedziba i Biuro KRRiT | Wydział Abonamentu RTV |
---|---|
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9 01-015 Warszawa NIP: 521 27 99 708
REGON: 010182401 |
ul. Sobieskiego 101 Numer infolinii: 22 597 31 01 |
Wcześniej koncern Facebook zadeklarował przeznaczenie kwoty 100 mln dolarów na wsparcie mediów w formie grantów oraz na wydatki reklamowe, dzięki którym wydawcy mają ograniczać straty finansowe związane z pandemią koronawirusa.
Dziennikarski Fundusz Ratunkowy, uruchomiony przez Google ma wesprzeć finansowo lokalne media dotknięte kryzysem koronawirusa. Małe i średnie redakcje, w tym także działające w Polsce, mogą otrzymać od kilku do kilkudziesięciu tysięcy dolarów wsparcia po spełnieniu warunków wymaganych w aplikacji. Zgłoszenia są przyjmowane do 30 kwietnia 2020 roku.
Fundusz jest przeznaczony dla redakcji, które dostarczają oryginalne wiadomości społecznościom lokalnym w czasie kryzysu koronawirusa. Przekazane kwoty będą się wahać od kilku tysięcy dolarów dla mniejszych redakcji do kilkudziesięciu tysięcy dolarów dla większych organizacji, w zależności od regionu, w którym działają.
Wcześniej, pod koniec marca, koncern Google zadeklarował pomoc o wartości przekraczającej 800 mln dol. Pieniądze w formie grantów reklamowych otrzymają Światowa Organizacja Zdrowia, odpowiednie rządowe instytucje oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, także w Polsce.
Zgodnie z marcową zapowiedzią małe i średnie przedsiębiorstwa korzystające z reklam Google otrzymają łącznie 340 mln dol. na wsparcie działań reklamowych i docieranie do klientów w trudnych warunkach związanych z pandemią. Google zapewnia, że dodatkowe środki do wykorzystania pojawią się na kontach reklamowych wszystkich MŚP, w tym polskich, które w ciągu ostatniego roku używały jego platform reklamowych.Wirtualnemedia.pl