Formularz

Ankieta dla nadawców zagranicznych kierujących swój program do widzów w Polsce

Celem ankiety jest uzyskanie od zagranicznych nadawców adresujących swój program do polskich odbiorców informacji w sprawie czynników, jakie powstrzymały ich od wystąpienia z wnioskiem o przyznanie polskiej koncesji.

*1. Wysokość obciążeń podatkowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce?
 
*2. Niejasność przepisów podatkowych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce?
 
*3. Przepisy z zakresu prawa pracy?
 
*4. Przepisy z zakresu praw autorskich i praw pokrewnych?
 
*5. Wysokość opłat prawno-autorskich?
 
*6. Koszty operacyjne (wynajem pomieszczeń i sprzętu, produkcja, koszty stałe, inne koszty)?
 
*7. Warunki związane z przyznaniem koncesji na rozpowszechnianie programu, jak na przykład termin rozpatrywania wniosków i procedury z tym związane (Rozdział 5 ustawy o radiofonii i telewizji)?
 
*8. Wysokość opłaty koncesyjnej (art. 40 ustawy o radiofonii i telewizji)?
 
*9. Przesłanki związane z odmową przyznania lub cofnięciem koncesji (art. 36 i 38 ustawy o radiofonii i telewizji)?
 
*10. Obowiązki związane z ochroną małoletnich, jak na przykład znakowanie audycji i czas chroniony (art. 18 ustawy o radiofonii i telewizji)?
 
*11. Obowiązki związane z wypełnieniem kwot audycji europejskich (art. 15a i 15b ustawy o radiofonii i telewizji)?
 
*12. Obowiązki związane z wypełnieniem kwot audycji polskich (art. 15 ustawy o radiofonii i telewizji)?
 
*13. Obowiązki związane z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych (art. 18a ustawy o radiofonii i telewizji)?
 
*14. Obowiązki związane z utrwalaniem i przechowywaniem rozpowszechnianych audycji (art. 20 i 20a ustawy o radiofonii i telewizji)?
 
*15. Ograniczenia związane z przyznawaniem koncesji osobom lub podmiotom spoza Unii Europejskiej (art. 35 i 40a ustawy o radiofonii i telewizji)?
 
*16. Ograniczenia związane z nadawaniem przekazów handlowych (art. 16-17a ustawy o radiofonii i telewizji), w tym m.in.: zakaz reklamy alkoholu i wyrobów tytoniowych; zakaz reklamy gier hazardowych; zakaz przerywania reklamą audycji dla dzieci; zakaz nadawania reklamy tzw. „niezdrowej żywności” przed i po audycjach dla dzieci; ograniczenia związane z autopromocją; ograniczenia związane z lokowaniem produktu; wymogi związane ze sponsorowaniem audycji.
 
 
Powrót na górę strony
Adres Biura
Adres biura KRRiT
Siedziba i Biuro KRRiT Wydział Abonamentu RTV

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

NIP: 521 27 99 708

REGON: 010182401
fax. 22 597 31 80

 

ul. Sobieskiego 101
00-763 Warszawa

Numer infolinii: 22 597 31 01

X Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie