4

	[image: image1.png]



PRZEWODNICZĄCY

Krajowej Rady Radiofonii
i Telewizji
	
	      Warszawa, dnia 14 października 2019 r.


Telewizja Polsat Sp. z o.o.

ul. Ostrobramska 77

04-175 Warszawa

D E C Y Z J A  Nr DR – 235/2019
Na podstawie art. 33 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (Dz. U. z 2019 r. poz. 361, z późn. zm.) oraz art. 104, art. 107 i art. 138 § 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2096, z późn. zm.), po rozpatrzeniu wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy z dnia 13 maja 2019 r. (sygn. DR.412.2.2019) spółki Telewizja Polsat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie oraz w wykonaniu Uchwały Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Nr 240/2019 z dnia 24 września 2019 r. 
postanawia się
utrzymać w mocy decyzję Przewodniczącego KRRiT Nr DR - 84/2019 z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie odmowy dokonania zmiany zapisów programowych w koncesji Nr 212/K/2013-T z dnia 28 maja 2013 r., udzielonej spółce Telewizja Polsat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na rozpowszechnianie programu telewizyjnego pod nazwą „Polsat News 2”, polegającej na zmianie nazwy programu na „POLSAT NEWSPLUS 2”, zmianie pkt. I lit. c i e oraz uchyleniu pkt. I lit. d w sposób określony w formularzu „Informacje Programowe” oraz załączniku E.1 dołączonych do wniosku z dnia 19 czerwca 2018 r.
U z a s a d n i e n i e

Spółka MEDIA-BIZNES Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (obecnie: Telewizja Polsat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie) uzyskała w dniu 28 maja 2013 r. koncesję na kolejny okres Nr 212/K/2013-T, na rozpowszechnianie programu telewizyjnego pod nazwą „TV Biznes” (obecnie: „Polsat News 2”).

Wnioskiem z dnia 19 czerwca 2018 r., następnie uzupełnionym pismem z dnia 
12 lipca 2018 r. Koncesjonariusz wystąpił o dokonanie zmiany pkt. I ww. koncesji, polegającej na zmianie nazwy programu na „POLSAT NEWSPLUS 2”, zmianie pkt. I lit. c i e oraz uchyleniu pkt. I lit. d w sposób określony w formularzu „Informacje Programowe” i załączniku E.1 – Założenia programowe, dołączonych do przedmiotowego wniosku.
W dniu 18 kwietnia 2019 r. Przewodniczący KRRiT wydał decyzję Nr DR - 84/2019 o odmowie dokonania ww. zmiany zapisów programowych w koncesji Nr 212/K/2013-T. Decyzja została wydana w wykonaniu uchwały Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Nr 322/2018 z dnia 13 grudnia 2018 r.
Zgodnie z art. 127 § 3 Kodeksu postępowania administracyjnego (dalej: k.p.a.) stronie postępowania przysługiwało prawo do złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy do Przewodniczącego KRRiT w terminie czternastu dni od dnia doręczenia decyzji.

Pismem z dnia 13 maja 2019 r. (data wpływu do Kancelarii Ogólnej Biura KRRiT) spółka Telewizja Polsat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie wniosła o ponowne rozpatrzenie sprawy zakończonej wydaniem decyzji Nr DR - 84/2019.
Powyższy wniosek został złożony z zachowaniem terminu określonego w art. 129 § 2 k.p.a. oraz podpisany zgodnie z zasadami reprezentacji.
W tym miejscu należy wskazać, iż w trybie art. 127 § 3 k.p.a. strona niezadowolona z decyzji, jest uprawniona do zainicjowania przed tym samym organem drugiego postępowania merytorycznego w tej samej sprawie, do którego odpowiednio należy stosować przepisy k.p.a. dotyczące odwołań. Postępowanie wszczęte wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy kończy się rozstrzygnięciem - sposobem załatwienia sprawy - przewidzianym w art. 138 § 1 k.p.a. (por. wyroki NSA z dnia 17 listopada 2000 r., sygn. akt I SA 1543/99, LEX nr 57182, i z dnia 27 listopada 2001 r., sygn. akt I SA 1011/00, LEX nr 81760). Organ wydający decyzję, na skutek prawidłowo złożonego wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy obowiązany jest ponownie rozpoznać i rozstrzygnąć sprawę, która już raz została rozstrzygnięta przez ten organ w ramach działania jako organu pierwszej instancji, przy zastosowaniu takich rozstrzygnięć, które zostały przewidziane w art. 138 § 1 k.p.a. (wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 20 marca 2007 r., sygn. akt: V SA/Wa 248/07, LEX nr 338253).
We wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy spółka Telewizja Polsat Sp. z o.o. (dalej: Skarżąca) jedynie stwierdziła, że nie jest zadowolona z treści rozstrzygnięcia oraz podtrzymuje dotychczasowe stanowisko. Skarżąca nie uzasadniła powodów niezadowolenia.
Dokonując ponownej analizy sprawy KRRiT stwierdziła, co następuje.
Przed wydaniem rozstrzygnięcia Organ dokładnie wyjaśnił stan faktyczny sprawy, zebrał i rozpatrzył cały materiał dowodowy. W uzasadnieniu zaskarżonej decyzji Przewodniczącego KRRiT Nr DR - 84/2019 Organ szczegółowo określił przesłanki, którymi kierowała się KRRiT rozstrzygając przedmiotowe postępowanie.
Koncesja Nr 212/K/2013-T z dnia 28 maja 2013 r. została udzielona na kolejny okres po wygaśnięciu koncesji Nr 306/2004-T z dnia 6 października 2004 r. Koncesja została udzielona na rozpowszechnianie codziennie, przez nie mniej niż 14 godzin na dobę programu telewizyjnego pod nazwą „TV Biznes” (obecnie: „Polsat News 2”). W pkt. I lit. c koncesji zapisano, że program będzie miał charakter wyspecjalizowany: ekonomiczno-informacyjny, to znaczy że będzie omawiał zagadnienia ekonomiczne, gospodarcze, finansowe, prawne przydatne dla przedsiębiorców, właścicieli firm, menadżerów w kreatywnym dostosowaniu się do zmiennych warunków prowadzenia działalności. W programie prezentowany będzie także region Wielkopolski w aspekcie jego walorów gospodarczych, produkcyjnych, handlowych i kulturalnych. Audycje informacyjne, publicystyczne i poradnicze dotyczące specjalizacji zajmą co najmniej 35% czasu przeznaczonego na realizację charakteru programu. W pkt. I lit. d koncesji zapisano, że program będzie zawierał, w dobowym czasie nadawania, nie więcej niż 15% audycji i innych przekazów niepochodzących od Koncesjonariusza, tj. niewytworzonych przez Koncesjonariusza ani na jego wyłączne zamówienie, rozpowszechnionych lub rozpowszechnianych równocześnie w programie innego nadawcy”. Pkt. I lit. e stanowi, że program będzie tworzony zgodnie z założeniami przedstawionymi we wniosku Nr 035/2004 z dnia 5 maja 2004 r. oraz na podstawie dotychczas wykonywanej koncesji Nr 306/2004-T z dnia 6 października 2004 r. Zgodnie z założeniami przedstawionymi we wniosku Nr 035/2004 z dnia 5 maja 2004 r. tematyka lokalna, dotycząca promocji Poznania, głównie jako gospodarza i organizatora Międzynarodowych Targów Poznańskich ma zajmować 59% tygodniowego programu. W programie zaplanowano następującą strukturę gatunkową i procentowy udział audycji w tygodniowym czasie nadawania programu: audycje publicystyczne – 40%, audycje informacyjne – 25%, audycje edukacyjne i poradnicze – 19%, audycje rozrywkowe – 3%. Audycje powtórkowe mają zająć 57 % czasu emisji programu w ciągu roku. Audycje premierowe w programie „TV Biznes” (obecnie: „Polsat News 2”) nadawane będą codziennie po południu i wieczorem, natomiast przed południem emitowane będą powtórki. Udzielając koncesji KRRiT stwierdziła, że w palecie polskich programów nie ma dotychczas programu sprecyzowanego jako ekonomiczno-informacyjny. Projekt oceniono pozytywnie, ponieważ program będzie spełniał bardzo ważną rolę w procesie edukacji ekonomicznej społeczeństwa.
We wniosku z dnia 19 czerwca 2018 r., który został uzupełniony pismem z dnia 
12 lipca 2018 r. Skarżąca zwróciła się o dokonanie zmiany nazwy programu na „POLSAT NEWSPLUS 2”, wykreślenie pkt. I lit. d koncesji oraz nadanie nowego brzmienia pkt. I lit. c koncesji - „miał charakter wyspecjalizowany: informacyjno-publicystyczny” i pkt. I lit. e - „tworzony zgodnie z warunkami zadeklarowanymi we wniosku o zmianę koncesji z dnia 19 czerwca 2018 r., w części „Informacje Programowe" oraz w załącznikach, do których przestrzegania po uzyskaniu koncesji Wnioskodawca się zobowiązał.” Na podstawie załączonej dokumentacji /formularz „Informacje Programowe” wraz z załącznikiem E.1 – Założenia programowe „POLSAT NEWSPLUS 2”/ należy stwierdzić, że Skarżąca zaplanowała nadawanie programu wyspecjalizowanego informacyjno-publicystycznego, przez siedem dni w tygodniu, co najmniej 18 godzin na dobę, skierowanego do wszystkich mieszkańców terytorium Polski oraz Polaków przebywających za granicą. Wszystkich osób powyżej 4-tego roku życia. Z treści wniosku wynikało, że zamiarem Skarżącej była „emisja treści identycznych jak w programie Polsat News z dwugodzinnym przesunięciem”. Zmiany w koncesji, zdaniem Skarżącej miały umożliwić „wielu osobom obejrzenie audycji informacyjnych czy publicystycznych w czasie dla nich dogodnym”. Wyspecjalizowany charakter informacyjno-publicystyczny programu w tygodniowym czasie w godz. 6.00-23.00 miał być realizowany poprzez nie mniej niż 70% audycji, w tym informacja (62%), publicystyka (8%). Zgodnie z deklaracją Skarżącej: Struktura programu uwzględniała również inne gatunki programowe , takie jak np. audycje edukacyjno-poradnicze lub quasi-satyryczne albo rozrywkowe, jednak miały one być integralnie związane z głównym informacyjno-publicystycznym charakterem programu. Elementami ekonomicznymi, wyróżniającymi „POLSAT NEWSPLUS 2” od innych programów i od programu „Polsat News” miały być paski na których zaplanowano emitowane w czasie rzeczywistym notowań giełdowych, najważniejszych indeksów giełdowych oraz notowań najważniejszych walut. W „POLSAT NEWSPLUS 2” miały też być emitowane Biznes Informacje z „Polsat News” (godzina 20:30) oraz wejścia giełdowe obecne w programie „Polsat News” (koncesja Nr 210/K/2013-T). 
Oceny złożonego wniosku dokonano biorąc pod uwagę czy spełnione są łącznie przesłanki wynikające z art. 155 k.p.a., tj. poddano ocenie czy strona wyraziła zgodę na zmianę decyzji; czy przepisy szczególne nie sprzeciwiają się zmianie decyzji oraz czy za zmianą decyzji przemawia interes społeczny lub słuszny interes strony. W wyniku analizy stwierdzono, że tak daleko idąca zmiana programowa wynika z optymalizacji kosztów nadawcy, który ogranicza wydatki przeznaczone na produkcję programu o charakterze ekonomiczno-biznesowym, na dostarczanie szerokiej informacji oraz obszernej publicystyki gospodarczej, które stanowiły podstawowe założenia i uzasadniały udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu „Polsat News 2” (poprzednio: „TV Biznes”). Jednocześnie Organ wskazał, że słuszny interes strony pozostaje w sprzeczności z interesem społecznym, rozumianym jako prawo odbiorców do otrzymania jak najbogatszej oferty programowej, zwiększania dostępu do pogłębionych informacji z różnych dziedzin życia społecznego, w tym przypadku gospodarczo-ekonomicznych, możliwości jak najszerszego dostępu do oświaty i edukacji obywatelskiej zawartej w treściach programów telewizyjnych. Ponadto Organ podkreślił, że dotychczas wydawane decyzje o zmianie nazwy programu związane były z faktem składania przez Wnioskodawcę oświadczeń, że zmiana nazwy nie wpłynie na realizację zobowiązań programowych zawartych w koncesji.
W uzasadnieniu zaskarżonej decyzji Nr DR - 84/2019 z dnia 18 kwietnia 2019 r. Organ przedstawił wyczerpująco motywy i kryteria, którymi kierował się podejmując rozstrzygnięcie w przedmiotowym postępowaniu.
Zgodnie z art. 155 k.p.a. decyzja ostateczna, na mocy której strona nabyła prawo, może być w każdym czasie za zgodą strony uchylona lub zmieniona przez organ administracji publicznej, który ją wydał, jeżeli przepisy szczególne nie sprzeciwiają się uchyleniu lub zmianie takiej decyzji i przemawia za tym interes społeczny lub słuszny interes strony.

Na etapie rozpatrywania wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy jeszcze raz dokonano analizy ww. przesłanek umożliwiających zmianę koncesji.

W związku ze złożeniem przedmiotowego wniosku nie budzi wątpliwości kwestia spełnienia przesłanki wyrażenia przez Stronę zgody na zmianę decyzji. Brak jest również przepisów szczególnych, które sprzeciwiałyby się zmianie decyzji.

KRRiT rozpoznając sprawę z wniosku strony w trybie art. 155 k.p.a., jako organ administracji publicznej powinna ją załatwić zgodnie ze słusznym interesem strony, jeżeli nie stoi on w sprzeczności z przepisami prawa i nie pozostaje w sprzeczności z interesem społecznym (por. wyrok WSA w Warszawie z dnia 20 kwietnia 2012 r. wydany w sprawie o sygn. akt: IV SA/Wa 2043/11). Nie jest dopuszczalna weryfikacja decyzji tylko w oparciu o jedną przyjętą w art. 155 k.p.a. przesłankę, a mianowicie, gdy przemawia za tym słuszny interes strony. Powołanie się przez organ administracji na interes społeczny wymaga wskazania, na czym polega interes społeczny w konkretnej sytuacji i dlaczego przemawia za lub przeciwko załatwieniu sprawy zgodnie z wnioskiem strony.

Pojęcia "interes społeczny" i "słuszny interes obywateli" nie zostały zdefiniowane w k.p.a. Są to pojęcia niedookreślone, co powoduje, że o ich zakresie decyduje organ orzekający w danej sprawie, który musi się przy tym wykazać dużą ostrożnością. Przepis art. 7 k.p.a. nie określa wzajemnej relacji dwóch wskazanych wartości ani nie przesądza, która z nich jest bardziej znacząca. Takie uregulowanie powoduje, że organ sam we własnym zakresie musi dokonać wartościowania obu interesów oraz podjąć słuszne rozstrzygnięcie, co następnie musi znaleźć swoje odzwierciedlenie w uzasadnieniu decyzji. W orzecznictwie NSA można wskazać na swoisty prymat interesu społecznego nad indywidualnym, stwierdzając, że granicą uwzględnienia w postępowaniu administracyjnym słusznego interesu strony, o którym mowa w art. 7 k.p.a. jest zaistnienie kolizji z interesem społecznym. Organy administracji uprawnione są do własnej oceny interesu społecznego i słuszności interesu obywatela i każdorazowo o treści podejmowanego rozstrzygnięcia decydują okoliczności konkretnego przypadku, uznanie interesu za słuszny powinno wynikać z obiektywnej oceny sytuacji, a nie z własnego przekonania strony opartego na poczuciu krzywdy i nierówności (por. wyrok NSA z 20 maja 1998 r., I SA/Ka 1744/96, Legalis).
Przepis art. 155 k.p.a. może mieć zastosowanie tylko do decyzji uznaniowych, w których organ ma możliwość swobody decyzyjnej w orzekaniu, w ramach której może uwzględnić interes społeczny lub słuszny interes strony (por. wyrok WSA Olsztyn z dnia 24 października 2017 r. II SA/Ol 709/17). W wyroku z dnia 
17 listopada 2010 r. wydanym w sprawie o sygn. akt: II OSK 1747/10 Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wskazał, że „decyzje wydawane na podstawie art. 155 k.p.a., mają charakter uznaniowych jednakże co należy podkreślić nie arbitralny. Wymagania interesu społecznego lub słusznego interesu strony muszą być bowiem ustalone w konkretnej sprawie i uzyskać zindywidualizowaną treść, wynikającą ze stanu faktycznego i prawnego sprawy. W postępowaniu takim badaniu ulega zatem w szczególności zgodność złożonego przez ubiegającego się wniosku z interesem społecznym przy uwzględnieniu słusznego interesu strony”. W doktrynie wskazuje się, iż „istotą konstrukcji uznania administracyjnego jest celowo w ustawie wyznaczona elastyczność kształtowania przez organ administracji publicznej treści skutku prawnego. Ustawodawca przesądza, iż w pewnych sytuacjach, niezależnie od stopnia szczegółowości normatywnego uregulowania istotnych elementów tej sytuacji, organ może, niejako zastępując ustawodawcę, samodzielnie rozstrzygnąć o treści skutku prawnego i poprzez te rozstrzygnięcie zrealizować w stopniu optymalnym dobro wspólne (zindywidualizowaną ustawowo wartość)” (Cieślak Z., [w:] Cieslak Z., Lipowicz I., Niewiadomski Z., Szpor G., Prawo administracyjne, Warszawa 2013, s. 75). Ocena wniosku oraz przeprowadzona analiza interesu społecznego została dokonana zgodnie z uznaniem administracyjnym. Organy administracji uprawnione są do własnej oceny interesu społecznego. Każdorazowo o treści podejmowanego rozstrzygnięcia decydują okoliczności konkretnego przypadku, konkretnej sprawy administracyjnej.
W tym miejscu należy ponownie wskazać, że oferta rynkowa programów satelitarnych poświęconych gospodarce, problematyce ekonomiczno-biznesowej jest uboższa od oferty programów o charakterze informacyjnym, czy informacyjno-publicystycznym. Tylko dwa programy mają wyspecjalizowany charakter ekonomiczno-biznesowy tj. „TVN24 Biznes i Świat" (koncesja Nr 279/K/2016-T spółki TVN S.A. z siedzibą w Warszawie) oraz „Polsat News 2” (ekonomiczno-informacyjny). Natomiast programów o charakterze informacyjno-publicystycznym jest kilka: „TVP INFO” (koncesja Nr 522/2013-T - „Telewizja Polska” S.A.), „TVP PARLAMENT” (koncesja Nr 434/2010-T - „Telewizja Polska” S.A.), „TVN 24” (koncesja Nr 474/2011-T - TVN S.A.), „TTV” (koncesja Nr 465/2011-T – Stavka Sp. z o.o.), „Polsat News” (koncesja Nr 210/K/2013-T - Telewizja Polsat Sp. z o.o.), „Telewizja WPOLSCE.PL” (koncesja Nr 692/2017-TK - Fratria Sp. z o.o.), „Superstacja” (koncesja Nr 215/K/2013-T - Superstacja Sp. z o.o.) i uzupełniają je liczne audycje informacyjno-publicystyczne emitowane w kilkudziesięciu innych stacjach, mających charakter programów uniwersalnych.
Zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy o radiofonii i telewizji, KRRiT stoi na straży wolności słowa w radiu i telewizji, samodzielności dostawców usług medialnych i interesów odbiorców oraz zapewnia otwarty i pluralistyczny charakter radiofonii i telewizji, co wyraża się m.in. poprzez podejmowanie, w zakresie przewidzianym ustawą, rozstrzygnięć w sprawach koncesji na rozpowszechnianie programów (art. 6 ust. 2 pkt 3 ww. ustawy). 
KRRiT przy ocenie wniosku wzięła pod uwagę interes odbiorców i uznała, że wyrażenie zgody na dokonanie wnioskowanych zmian w koncesji spowoduje zniknięcie z rynku programu ekonomiczno-gospodarczego ,,Polsat News 2”, promującego region Wielkopolski i powstanie programu bardzo zbliżonego do istniejącego już programu informacyjno-publicystycznego „Polsat News”. Słuszny interes strony, który miałby stanowić podstawę dokonania zmiany ostatecznej decyzji w trybie art. 155 k.p.a. nie może pozostawać w kolizji z interesem społecznym. Uwzględniając wyraźną przewagę interesu społecznego nad interesem strony Organ uznał, iż przedmiotowa zmiana nie może zostać dokonana.
W tym miejscu należy podkreślić, że we wniosku z dnia 13 maja 2019 r. spółka Telewizja Polsat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie nie wskazała nowych okoliczności w sprawie. Wszelkie podniesione kwestie były już brane pod uwagę przez KRRiT przy rozstrzyganiu przedmiotowego postępowania.
W związku z powyższym po ponownym szczegółowym rozpatrzeniu całości 
sprawy KRRiT postanowiła podtrzymać swoje dotychczasowe stanowisko zawarte w uzasadnieniu zaskarżonej decyzji. 
Zgodnie z art. 138 § 1 k.p.a. organ odwoławczy wydaje decyzję, w której: 
1) utrzymuje w mocy zaskarżoną decyzję albo 2) uchyla zaskarżoną decyzję w całości albo w części i w tym zakresie orzeka co do istoty sprawy albo uchylając tę decyzję - umarza postępowanie pierwszej instancji w całości albo w części, albo 3) umarza postępowanie odwoławcze.
W dniu 24 września 2019 r. KRRiT podjęła uchwałę Nr 240/2019, w której upoważniła Przewodniczącego KRRiT do utrzymania w mocy decyzji Nr DR -84/2019 z dnia 18 kwietnia 2019 r. w sprawie odmowy dokonania zmiany zapisów programowych w koncesji Nr 212/K/2013-T z dnia 28 maja 2013 r., udzielonej spółce Telewizja Polsat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na rozpowszechnianie programu telewizyjnego pod nazwą „Polsat News 2”, polegającej na zmianie nazwy programu na „POLSAT NEWSPLUS 2”, zmianie pkt. I lit. c i e oraz uchyleniu pkt. I lit. d w sposób określony w formularzu „Informacje Programowe” oraz załączniku E.1 dołączonych do wniosku z dnia 19 czerwca 2018 r.
Wobec tego należało postanowić jak na wstępie.
Niniejsza decyzja jest ostateczna.
Na podstawie art. 3 § 2 pkt 1, art. 53 § 1 oraz art. 54 § 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz.U. z 2018 r. poz. 1302, z późn. zm.) stronie przysługuje prawo do złożenia skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie za pośrednictwem Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia niniejszej decyzji. Wpis od skargi wynosi 200 zł.

Zgodnie z art. 243 § 1 w zw. z art. 244 § 1, a także zgodnie z art. 252 § 2 oraz art. 254 ustawy - Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, Strona może złożyć wniosek o przyznanie prawa pomocy, obejmującego zwolnienie od kosztów sądowych i/lub ustanowienie w sprawie adwokata albo radcy prawnego. Wniosek ten jest wolny od opłat. Wniosek o przyznanie prawa pomocy składa się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie na urzędowym formularzu. Strona, która nie ma miejsca zamieszkania, pobytu lub siedziby na obszarze właściwości Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie może złożyć wniosek w innym wojewódzkim sądzie administracyjnym.

Witold Kołodziejski
Otrzymują:

1 Radca Prawny Katarzyna Antonowicz-Borzestowska - pełnomocnik spółki Telewizja Polsat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-175), przy ul. Ostrobramskiej 77;

2. a/a.

1
DR – 235/2019
PAGE  
8
DR – 235/2019

