
 

 

 

    Rzecznik Prasowy  

Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji                                             

Warszawa, 23 maja 2011 r.  
 
           
 
         Pan  
         Paweł Lisicki 
                               Redaktor Naczelny   
                   „Rzeczpospolitej” 
 

Szanowny Panie Redaktorze,  
 

Na podstawie art. 31 ustawy Prawo Prasowe zwracam się z prośbą o opublikowanie 

sprostowania nieprawdziwych informacji zawartych w felietonie Krzysztofa 

Czabańskiego  „Sami swoi –i po staremu" („Rzeczpospolita”, 20 maja br.). Informacje 

te wprowadzają czytelników w błąd. Oto tekst sprostowania: 

 

Sprostowanie 
 

Nie jest prawdą, że wśród spółek, które otrzymały koncesje na nadawanie programu  

naziemnej telewizji cyfrowej jest spółka, którą kiedyś zakładał Jan Dworak, obecnie 

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Jan Dworak nie zakładał, nie miał 

udziałów lub akcji, ani nigdy nie pracował w żadnej ze spółek, które otrzymały koncesje: ATM 

Grupa S.A., ESKA TV S.A., KINO POLSKA TV S.A., STAVKA Sp. z o.o. Twierdzenie 

Krzysztofa Czabańskiego, autora felietonu z 20 maja pt.: „Sami swoi - i po staremu” jest 

nieprawdziwe i wprowadza czytelników „Rzeczypospolitej” w błąd. 

 
 

Katarzyna Twardowska 
rzecznik prasowy KRRiT.” 

 


