[image: image1.jpg]l< z KRAJOWA RADA
RADIOFONII i TELEWIZJI






                                        
Szanowna Pani Redaktor, 

Na podstawie art. 31 ustawy Prawo Prasowe zwracam się z prośbą o opublikowanie sprostowania informacji zawartej w wywiadzie Jacka Dytkowskiego „Żądło opresji” z posłem Andrzejem Jaworskim („Nasz dziennik”, 27 stycznia br.). 
Informacje zamieszczone w artykule wprowadzają czytelnika w błąd. Oto tekst sprostowania:

„Nie jest prawdą, że o tym, kto ma mieć miejsce na multipleksie osobiście zadecydował premier i jego rząd. Nie jest prawdą również to, że o tego typu konsultacjach mówił na posiedzeniu Senackiej Komisji Kultury i Środków Przekazu Przewodniczący KRRiT Jan Dworak. Nie jest prawdą również, że Przewodniczący KRRiT pytany wówczas przez 
posła Andrzeja Jaworskiego, potwierdził, że takie rozmowy się odbyły.


Proces koncesyjny dotyczący nadawania cyfrowego naziemnego, którego przedmiotem było rozstrzygnięcie i przyznanie miejsc na multipleksie 1 był prowadzony zgodnie z przepisami ustawy o radiofonii i telewizji oraz stosownego rozporządzenia KRRiT. Decyzja KRRiT dotycząca rozstrzygnięcia tego procesu koncesyjnego była wynikiem szczegółowej analizy złożonych wniosków zarówno w części programowej jak i finansowej. W efekcie tych prac KRRiT podjęła niezależną, suwerenną decyzję, która nie była przedmiotem konsultacji 
z rządem”. 
Z poważaniem,

Elżbieta Woźniak



Zespół Rzecznika Prasowego KRRiT
Warszawa, � DATE  \@ "dd MMMM yyyy"  \* MERGEFORMAT �31 stycznia 2012�r.





Pani


Ewa Nowina Konopka


Redaktor Naczelny 


Nasz Dziennik











PAGE  


