[image: image1.jpg]l< z KRAJOWA RADA
RADIOFONII i TELEWIZJI












Pan

Paweł Lisicki 

Redaktor Naczelny

Uważam Rze

Szanowny Panie Redaktorze, 

Na podstawie art. 31 ustawy Prawo Prasowe zwracam się z prośbą o opublikowanie sprostowania informacji zawartej w dziale „listy do i od redakcji”. W liście p. Elżbiety Walenty z Gdańska pt. „Dworak chce oszukać?” („Uważam Rze”, 6-12 sierpnia 2012 oku) znalazły się informacje wprowadzające czytelnika w błąd. Autorka listu pisze,  że „Jan Dworak Przewodniczący KRRiT rozważa przyznanie koncesji na dodatkowe miejsce na multipleksie cyfrowym telewizji księdza Sowy i TVN.”
Oto treść sprostowania: 

Jest  nieprawdą, że Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji rozważa przyznanie miejsca na multipleksie cyfrowym  „telewizji księdza Sowy i TVN”. 
Na konferencji prasowej, która odbyła się w KRRiT 31 lipca 2012 roku w związku z zakończeniem konsultacji społecznych w sprawie możliwości umieszczenia 4 programów na MUX-1, Jan Dworak  Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji powiedział, że nie jest wykluczone, iż jedno miejsce na MUX-1 zostanie przeznaczone dla programu o tematyce religijno-społecznej, a na pytanie jakie są w Polsce programy o charakterze społeczno-religijnym wymienił TV Trwam i Religię. tv. Prace dotyczące  nowych programów na MUX -1 rozpoczną się w momencie ogłoszenia wczesną jesienią konkursu i złożenia ofert przez nadawców.
Warszawa 6 sierpnia 2012r.
Z poważaniem

 p.o. rzecznika prasowego

          Monika Bąk 

PAGE  


