[image: image1.jpg]l< z KRAJOWA RADA
RADIOFONII i TELEWIZJI






                                        
Szanowny Panie Redaktorze, 

Na podstawie art. 31 ustawy Prawo Prasowe zwracam się z prośbą o opublikowanie sprostowania informacji zawartej w dziale „listy do i od redakcji”. Redakcja powinna sprawdzać prawdziwość przekazywanych przez czytelników informacji choćby tych, które są łatwe do weryfikacji m. in. na stronie internetowej KRRiT  www.krrit.gov.pl oraz www.placeabonament.pl. Oto treść sprostowania: 

„W liście p. Beaty Robsztyn z Sosnowca „Gdzie są teraz „reformatorzy” TV i radia?” („Uważam Rze”, 30 stycznia – 5 lutego br.) znalazły się informacje wprowadzające czytelnika w błąd.
Jednorazowa opłata za abonament radiowo-telewizyjny za cały rok wynosiła w 2011 roku 188,30 zł, a nie 188,20 zł. Natomiast w 2012 roku opłata wynosi 199,80 zł, a nie 259,30 zł jak błędnie podała czytelniczka.”
Z poważaniem,

Elżbieta Woźniak



Zespół Rzecznika Prasowego KRRiT
Warszawa, � DATE  \@ "dd MMMM yyyy"  \* MERGEFORMAT �09 lutego 2012�r.





Pan


Paweł Lisicki 


Redaktor Naczelny


Uważam Rze








PAGE  


